اخرین اخبار و مدارک از بیگانگان فرازمینی و عجایب شگفت انگیز گوشه و کنار دنیا
تاریخ : جمعه 8 / 6 / 1391
نویسنده :
منطقه‌ای کویری و پر از تپه‌های ماسه‌ای که در جنوب سمنان، شرق دریاچه نمک، شمال چوپانان و اناراک و غرب جندق قرار دارد." ریگ جن" منطقه‌ای کویری و دارای تپه‌های ماسه‌ای در کویر مرکز
ی ایران است و به دلیل وسعت زیاد و نداشتن چشمه یا چاه آب، در گذشته‌های دور، محل عبور کاروان‌ها نبوده و فقط در سال‌ها اخیر، چند گروه از محققان و سیاحان به آن منطقه رفته‌اند.

به گزارش انتخاب به نقل از هفته نامه سیاحت-تجارت، فرو رفتن در گل و لجن در «ریگ جن»، شاید یکی از خطرناک‌ترین اتفاقاتی باشد که ممکن است گریبانگیر مسافران ناوارد شود و آنها را به کام مرگ بکشاند. سال‌های متمادی، هیچکس جرات آنکه به «ریگ جن» سفر کند و راز این کویر اسرار‌آمیز را کشف کند، نداشت، یا اگر حتی جراتش را هم داشت،‌ به دلیل ناآشنایی با منطقه در راه می‌ماند، اما بالاخره چند سال پی، طلسم «ریگ جن» توسط علی پارسا،‌کویر‌شناس مقیم آمریکا شکسته شد. او به همراه آقای میرانزاده، رئیس وقت پارک ملی کویر، با هواپیما بر افراز ریگ جن رفتند تا ثابت کنند که هیچ چیز شگفت‌انگیزی در ریک جن وجود ندارد.

علی پارسا، اما یک سال بعد، با ماشین وارد «ریگ جن» شد و بعد از آن بسیاری از کویرنوردان از «ریگ جن» گذشتند. البته با تجهیزات کامل، که نه گرفتار روح شدند و نه جن زده!

مهمترین مسئله اینکه اگر تا به حال کویر نوردی نکرده‌اید و به اصطلاح حرفه‌ای نیستید، برای اولین تجربه، به هیچ عنوان «ریگ جن» را برنگزینید که در این صورت، رفتنتان با خودتان است و برگشتنتان با خدا، حتی اگر هم حرفه‌ای هستید، حتماً به طور گروهی به این منطقه سفر کنید. بهترین وسیله برای سفر به این منطقه جیپ‌های سبک وزن است، نقشه را هم فراموش نکنید، چون سفر به «ریگ جن» بسیار خطرناک است.

برای سفر به «ریگ جن» حداقل باید به اندازه دو هفته آب، بنزین، غذا و وسایل فنی ماشین را به همراه داشته باشید. در ضمن، بلد محلی را فراموش نکنید، چون محلی‌ها معمولاً آدم‌های کار کشته‌ای هستند و علاوه بر تعیین مسیر، حتی در شرایط سخت، خیلی خوب می‌توانند راهنمایی‌تان کنند.


بخشی از منطقه، نسبتاً مسطح‌تر است با تپه‌ها کوچک‌تر، بنابراین عبور از آن نسبتاً آسان به نظر می‌رسد ولی با کمی پیشروی، با کم شدن ارتفاع به اراضی باتلاقی می‌رسید که اینجا تقریباً جنوب منطقه است. اصرار برای عبور از این اراضی باتلاقی می‌رسید که اینجا تقریباً جنوب منطقه است. اصرار برای عبور از این اراضی باتلاقی می‌رسید که اینجا تقریباً جنوب منطقه است. اصرار برای عبور از این اراضی باتلاقی بی‌فایده است، بنابراین بهتر است از سمت شمال غربی به حرکتتان ادامه دهید. وقتی آخرین کوه‌هایی که 2300 متر ارتفاع دارند را رد کردید، به بخش شمالی «ریگ جن»می‌رسید. از اینجا، کوه دماوند را هم می‌توانید ببینید. با ادامه این مسیر، به پارک ملی کویر می‌رسید.

اگر شما مسیر دیگری را می‌پسندید، می‌توانید با استفاده از نقشه و راهنما، مسیر جدیدی را تجربه کنید،‌ اما تمام سختی‌ها و بالا و پایین‌ها، یک طرف و آسمان پرستاره شب‌هایی ریگ‌ جن هم یک طرف. خوابیدن روی شن‌های روان، روی تپه‌ای بلند و چشم‌ دوختن به آسمانی که حتی یک نقطه سیاه ندارد و شهاب سنگ‌هایی که هر از گاهی مثل تیر فرشتگان حافظ زمین، که شیاطین را از نزدیک شدن به زمین باز می‌دارند، تمام خستگی روزانه و در شن و باتلاق فروفتن را از تن شما می‌زداید!

محلی‌های این منطقه، چوپان‌ها و ساربان‌ها معتقدند که اگر کسی پایش به ریگ جن برسد، بلافاصله ناپدید و توسط ارواح و موجودات ماورایی به قلب ریگ‌جن فرستاده می‌شود!

یکی از کاوشگران می‌گوید که حتی شتر‌های اهالی کویر هم وقتی به این منطقه می‌رسند، می‌ایستند و به هیچ عنوان حرکت نمی‌کنند!

آیا واقعاً این منطقه مثلث برمودای ایران است؟ «آلفونز گابریل» اتریشی و یک کاوشگر سوئدی قصد داشتند این منطقه را کشف کنند، اما هیچ کدام نتوانستند از این بخش از کویر عبور کنند و ناچار به سمت یزد برگشتند.

صدای عجیب و غریب و ترس‌آوری که از این بیابان برهوت شنیده می‌شود را می‌توانید در یک فایل صوتی بشنوید.

ریگ جن، شگفت‌انگیز‌ترین اسرار‌آمیز‌ترین و ترسناک‌ترین منطقه ایران است، با باتلاق‌های سهمگین که مرگ را برای هر موجودی زنده‌ای به ارمغان می‌آورد. اتفاقات بی‌پاسخ و توجیه نشده بسیاری در این منطقه روی داده است و نمکزار‌های این منطقه محل قتل و دفتن موجوات زنده بسیاری بوده است.
 

|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: عجایب شگفت انگیز , ,
تاریخ : جمعه 25 / 5 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

به گزارش مشرق، فارس به نقل از شبکه تلویزیونی «راشاتودی» نوشت: بخش «گوگل ارث» به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های موتور جستجوگر گوگل در تصاویر جدید خود از مصر، موقعیت جغرافیایی اهرام جدیدی را منتشر کرده است که در سایت‌های اینترنتی به «اهرام گمشده» مصر معروف شده است.

بنا بر این گزارش، این تصاویر ماهواره‌ای 2 هرم جدید را نشان می‌دهد که البته یکی از آنها به نظر می‌رسد سه برابر اهرام ثلاثه در شهر جیزه مصر باشد.

این اهرام گمشده توسط «آنگلا میکول» محقق آمریکایی کشف شده است که از کارولینای شمالی به دقت گوگل ارث را تحت نظر دارد تا بتواند تصاویری از موقعیت‌های جغرافیایی آثار باستانی در جهان جمع آوری کند.

وی در بررسی‌های خود به 2 توده با شکلی غیرعادی برخورد می‌کند که در طول بستر رود نیل واقع شده‌اند. یکی از آنها به شکل هرم سه ضلعی است که از لحاظ اندازه باید بزرگترین هرم جهان باشد.

این محقق در نظر دارد شخصا به مصر سفر کند و این اهرام را مشاهده کند تا وجود چنین اهرام جدیدی را در مصر تأیید کند.

 سال گذشته نیز یک مصرشناس آمریکایی موفق شده بود با کمک «گوگل ارث» هفدهمین هرم گمشده مصر را شناسایی کند.


|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: عجایب شگفت انگیز , ,
برچسب‌ها: «اهرام گمشده» مصر پیدا شد + عکس , اهرام گمشده , اهرام مصر , اخرین اخبار از بیگانگان فرازمینی ,
تاریخ : شنبه 9 / 3 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه
و لقد ترکناها آیة فهل من مدّکر(سوره قمر، آیه 15)
”و ما آن کشتی را محفوظ داشتیم تا آیت عبرت شود، پس کیست که پند گیرد؟“

در سال ۱۹۵۹، یک خلبان ترک، براساس مأموریت محول شده، چندین عکس هوایی برای مؤسسه ژئودتیک ترکیه برداشت. هنگامی که مأموریت به پایان رسید، در میان عکس های او تصویری جلب نظر می کرد که بیشتر شبیه یک قایق بود تا چیزی دیگر، قایقی بزرگ که بر سینه تپه ای، در فاصله بیست کیلومتری کوههای آرارات آرمیده بود.

تصویر هوایی از فسیل کشتی که محل آسیب دیدگی ناشی از برخورد به یک صخره در آن مشخص است. بلافاصله پس از مشاهده این تصویر، تعدادی از متخصصان، علاقه مند به پیگیری شدند. دکتر براندنبرگ از دانشگاه ایالتی اوهایو یکی از این علاقه مندان بود. او کسی بود که قبلاً در زمینه کشف تأسیسات روی زمین از طریق هوا، مطالعات دانشگاهی داشت و پایگاههای موشکی کوبا را در دوران کندی کشف کرده بود.

عكس هوایی از شئ كشتی شكل


|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: عجایب شگفت انگیز , ,
برچسب‌ها: کشتی نوح , حضرت نوح ,
تاریخ : شنبه 9 / 3 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

 

امروزه در جمهوری کنگو در افریقا منطقه ای گرم و مرطوب وجود دارد که با جنگلهای انبوه و تالابها و رودها پوشیده شده است.در میان این تالابها تالابی وجود دارد که بدون شک بزرگترین تالاب روی زمین است.این تالاب که به تالاب لیکوالا معروف است مساحتی در حدود 55000 مایل مربع را اشغال کرده است(حتی از ایالت فلوریدا هم بزرگتر است).دولت کنگو به طور رسمی اعلام کرده که 80 درصد این تالاب ناشناخته است و اکنون همانند دنیایی جدید برای دانشمندان میماند.

ردپاهای بزرگ

سالهای اخیر 

گزارشات مربوط به مشاهده ی مخلوقی دایناسور شکل در افریقای مرکزی به حدود 200 سال پیش برمیگردد.بر طبق گزارش ویلیام بیل گیبونز در سال 1776 مبلغان مذهبی فرانسوی هنگام عبور از میان جنگل به ردپاهای بزرگی روی زمین برخوردند.جای پاها قطری به اندازه ی 3 فوت و فاصله ای به اندازه ی هفت فوت داشتند.این رد پاها متعلق به حیوانی بزرگتر از فیل باشد زیرا فاصله ی بین پاها بسیار زیاد بود و همچنین فیلها به صورت دسته جمعی حرکت میکنند نه به تنهایی.یکی از کشیشان گفت که این حیوان را دیده در حالی که در میان تالاب در حال خوردن علف و سبزیجات بوده است


|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: عجایب شگفت انگیز , ,
برچسب‌ها: هیولای دریاچه , mokelembembe ,
تاریخ : شنبه 9 / 3 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

بسم الله الرحمن الرحیم
 

مطلبی را خواهید خواند مقدمه ایست برای مطلب بعدی و اصلی.

قصد دارم در مطلب بعدی از نمادهای موجود در دلار آمریکا رمز گشایی کنم و ثابت کنم که دلار آمریکا یک طلسم است.و همه جهان توسط آن مسخ شده اند. ان شا الله به زودی .....

در یکی از پیشگویی های نوستراداموس (جادوگر و کابالست فرانسوی قرن هفده ام) آمده است:

On the 11day of the 9month

Two metal birds will crash into two tall statues

In the new city

And the world will end soon after

در روز 11 از ماه 9

دو پرنده آهنین با دو برج برخورد می کنند

در شهر جدید

و پس از آن جهان بزودی پایان خواهد گرفت


|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: عجایب شگفت انگیز , ,
برچسب‌ها: 11 سپتامبر , نوستراداموس , راز دلار های امریکایی , یازده سپتامبر و دلار آمریکا ,
تاریخ : دو شنبه 6 / 3 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

کاري که ما انجام مي دهيم اين است: صبر! صبر! صبر! به يک دليل جالب: زيرا موجودات فرازميني خود راه هايي براي ارتباط با ما خواهند يافت! بجاي اينکه ما دنبال آنها بگرديم، منتظر مي مانيم تا آنها ما را پيدا کنند!

 

موسسه ي وتي براي رسيدن به هدف خود ، در آينده ي نزديک برنامه اي کامپيوتري ارائه خواهد داد که شما با دانلود آن از وقت تلف شده ي  کامپيوتر خود در جهت انتظار براي هوشمندان فرازميني استفاده خواهيد کرد...براي انجام اين کار نيز نيازي به اتصال به شبکه نيست...

                           

* هنگاميکه شما کسي را در بين شلوغي گم مي کنيد، بهترين روش اين نيست که به دنبال او برويد ، بلکه منطقي تر است که سر جاي خود منتظر بمانيد تا او بيايد. غير منطقي به نظر مي رسد که جايگاه شناخته شده ي خود را رها کنيم و به دنبال مکان ناشناخته اي برويم.

هدف اين طرح ايجاد يک انتظار پرمعني و علميِ جهاني با همکاري ساکنان زمين مي باشد. متخصصاني در زمينه ي اخترفيزيک ، زيست شناسي ، عصب شناسي ، روانشناسي و فلسفه نيزاين طرح را همراهي مي کنند. براي آشنايي بيشتر ، پوستر ويژه وتي را در اينجا ببينيد. اين پوستر علاوه بر معرفي موسسه و اهداف آن، معادله ي بريک را نيز مورد بررسي قرار مي دهد

چه مدت زماني براي مشاهده ي نتيجه اين فعاليت بايد صبر کنيم؟ يکي از مسوولين موسسه به اين پرسش اينگونه پاسخ داد: ما ترجيح مي دهيم هر روز اجراي اين طرح را يک نتيجه ببينيم، که به ما اطلاعاتي کوچک پيرامون هوش فرازميني ارائه خواهد داد. عدم حضور موجودات فرازميني در سياره ي زمين همانقدر مفيد است که حضور آنها و فعاليت ما در نوع خود يک روش علمي است.

 

چرا صبر؟

ثابت شده است رويدادهايي که احتمال وقوع آنها بسيار زياد است ، در هر زماني ، دير يا زود سرانجام به وقوع مي پيوندند.... تنها اگر ما به اندازه ي کافي صبر کنيم...ما مي دانيم که حيات فرا زميني وجود دارد ، پس بهتر است منتظر بمانيم. اين خود دليل محکمي براي اعتبار جهاني اين انتظار است. هنگاميکه شما کسي را در بين شلوغي گم مي کنيد، بهترين روش اين نيست که به دنبال او برويد ، بلکه منطقي تر است که سر جاي خود منتظر بمانيد تا او بيايد. غير منطقي به نظر مي رسد که جايگاه شناخته شده ي خود را رها کنيم و به دنبال مکان ناشناخته اي برويم. مثلا افرادي که در ايستگاه اتوبوس نشسته اند چه کار مي کنند؟ چرا بجاي اينکه کاري انجام دهند فقط نسشته اند؟ جواب روشن است، آنها در حال صبر کردن هستند!! چرا که اگر بخواهند بدنبال اتوبوس ها بروند هيچ گاه نخواهند توانست سوار آنها شوند.

همچنين صبر کردن بي دردسر و بي خطر است و مسائلي چون گرمايش زمين، تروريسم يا مبارزات هسته اي را به دنبال ندارد.

                    

*اقمار مشتري؛ يو، گانيمد، کاليستو و اروپا، ميلياردها سال منتظر ماندند تا اينکه در سال 1510 گاليله آنها را کشف کرد.

اگر شما خود را با اين انتظار سازگار نمي بينيد ، موسسه ي وتي چند پيشنهاد براي شما دارد: براي مثال تکنيک قديمي ضربه زدن بر روي ميز با انگشتانتان، شروع خوبي است! همچنين مي توانيد رگه اي از کاغذهاي شطرنجي را برداشته و تمام مربع ها را با مدادي نرم پرکنيد! هنگاميکه کاغذتان تمام شد ، مي توانيد يک فنجان چاي براي خود آماده کنيد...تنها براي تنوع! در آخر به تعويق انداختن کار هميشه يک انتخاب موجود است. مطمئنا شما الان در حال انجام کاري هستيد. پس در حال صبر کردن هستيد؟ شما در واقع عضوي از جامعه اي جهاني هستيد که همگي در حال صبر کردن هستند. شما به همکاري بقيه ي اعضا صبر مي کنيد! اين کار هم هوشمندانه و هم غير عاقلانه است

 

چگونه به اين طرح بپيونديم؟

شما اکنون مي توانيد به اين لينک مراجعه کرده ، پس از معرفي خود و پيوستن به اين طرح جهاني يک مدرک ويژه با نام خود دريافت کنيد....بدون انتظار کشيدن! نمونه اي از اين مدرک را در اينجا ببينيد.

*شايد اين حرکت جهاني با مفهوم «انتظار براي ظهور منجي» قابل مقايسه نباشد، ولي نشان مي دهد که جهانيان هم اهميت مفهوم انتظار و ارزش و زيبايي آن را درک مي کنند. مفهوم انتظار که در فرهنگ شيعي مقدس ترين و ارزشمندترين عملي است که يک مؤمن انجام مي دهد، يک عمل قلبي است که لحظه به لحظه و دقيقه به دقيقه منتظريم تا مولايمان ظهور کند و جهان را از ظلم ها و بدي ها پاک سازد. و البته اين انتظار در عمل و رفتار ما ظاهر شود... به اميد آن روز!

 


|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: عجایب شگفت انگیز , ,
برچسب‌ها: انتظار جهانی برای هوشمندان فرازمینی , رابطه انسان با فرازمینی ها ,
تاریخ : دو شنبه 6 / 3 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

«نيك كوك»، روزنامه نگار انگليسي و كارشناس هواپيماهاي نظامي، در گزارشي تحت عنوان «اسناد محرمانه» كه در اكتبر 2005 از شبكه «كانال4« انگليس پخش شد، منشأ بشقاب پرنده ها را نازي هاي آلمان ذكر مي كند و خاطرنشان مي سازد: در زمان جنگ جهاني دوم، دانشمندان آلماني در يك پايگاه زيرزميني فوق سري در لهستان بر روي پروژه هايي چون «نيروي ضدگرانش» و نيز ساخت ديسك هاي پرنده كار مي كردند. اما، در پايان جنگ آمريكايي ها اين دانشمندان (و تكنولوژي هاي آنان) را با خود به آمريكا بردند.  

 

«نيك كوك» در ادامه گزارش خود مي گويد: مقامات آمريكايي با هدف پنهان نگاهداشتن آزمايشات خود بر روي هواپيماهاي جديد نظامي از جمله «يو2» بر فراز اتحاد شوروي، حتي باور فرضيه موجودات فرازميني را در رسانه ها مورد تأييد قرار دادند. وي در پايان تصريح مي كند كه به رغم بسياري مشاهدات، اشياي آسماني ذكر شده در غالب گزارشات در اصل هواپيماهاي نظامي با اشكال غيرمتعارف و عجيب و غريب بوده اند.   

 

در «پايگاه 51» چه مي گذرد؟

«پايگاه 51» يا «منطقه 51» گستره اي جغرافيايي در «نوادا»ي آمريكاست كه «دريم لند» ، «واترتاون» ، «رنچ» ، «پارادايز رنچ» «فارم» ، «باكس» ، «گروم ليك» ، «نورلند» و يا «داير كتوريت فور ديولوپمنت پلانز اريا» Area نيز خوانده مي شود، و درواقع پايگاهي نظامي را در خود پنهان دارد كه كاملا محرمانه و فوق سري است. «پايگاه 51» در اصل سري ترين پايگاه جهان است كه صرفا به طراحي، ساخت و آزمايش انواع هواپيماهاي فوق پيشرفته با اشكال گوناگون مربع، مثلثي شكل، گرد و... مي پردازد.  

 

«منطقه 51» مستطيلي است به وسعت 515 كيلومترمربع در ناحيه «لينكلن» نوادا، در حدود 160 كيلومتري شمال غربي «لاس وگاس». اين منطقه بخشي از سرزميني پهناور است كه 21 هزار و 140 كيلومترمربع وسعت دارد و به Air Force Range يا «رسته نيروي هوايي نليس» متعلق است. 

 


|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: عجایب شگفت انگیز , ,
برچسب‌ها: منطقه 51 , ساخت بشقاب پرنده ها توسط امریکا , area 51 ,
تاریخ : دو شنبه 6 / 3 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه


این باند فرودگاه باستانی باقدمتی 3هزارساله در3000km جنوب پرو قرار دارد!

(محل مناسبی برای فرود سفینه های فضایی باستانی چه ازنوع فانتوم یا چه ازنوع عمودپرواز؟! مترجم)

“صدایی شنیده  می شود : خداوند راه را در دل کویر آماده کرد،
خدای ما  ازمیان استپ ها مسیر صافی ساخت  ! همه دره ها باید عریض شوند
و تمام کوه ها تپه ها باید کم ارتفاع وپست شوند، و چه حتی ، کوه ها صاف ویکدست شد ،
و آن چه که پر از تپه ماهور بود ، هموار شد ، چون جلال وجبروت خداوند باید دیده می شد!
… چمن خشکیده بود، گل پژمرده بود ، چون نفس خداوند در در آن  وادی دمیده شده بود. “
(اشعیا
Chap.40 Par.3/4/5/7 Testamenttکهن)

 

( احتمالا بیگانگان مجهز به وسایل تسطیح عوارض وپستی وبلندی ها بوده اند و سفینه های

 فضایی انرژی  ومیدان الکترومغناطیس بسیار قوی را تولید کرده اند که

 موجب انهدام گل وگیاه وکلیه موجودات وحتی جامدات سختی مثل سنگها شده است ویا ؟….مترجم)


|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: عجایب شگفت انگیز , ,
برچسب‌ها: اسرار زمین , باند فرود 3000 ساله , فضانوردان ماقبل تاریخ ,
تاریخ : دو شنبه 6 / 3 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

وین هرشل (Wayen Herschel) ، نویسنده ای در زمینه نجوم و باستان کتاب و عقایدش را در سال 2002 میلادی منتشر ساخت ، او رموز ممنوعه و مخفی ابوالهل اسرارآمیز مصر را پیدا کرده است .

رازی که در طول سالها به سبب آشکار سازی تقدس و برابری همه نژاد بشر ، مخفی نگاهداشته شده بود . رازی که به سختی در کشورهایی که به چپاول و استثمار گنجها و مردمان ملل غریب مشغول بودند ، پذیرفته می شود .

تئوریهای موجود تا این تاریخ بیان می کنند که تاریخچه ابوالهل نشانگر ستارگان صورت فلکی شیر است . اگر چه آنها به طور قاطع و مطمئن نمی توانند توضیح دهند که چرا معماران باستانی این صورت فلکی را برای معابدشان انتخاب کرده اند .

وین هرشل ، کاشف تمدنهای باستانی در هفده سال گذشته ، تئوری کاملاً جدیدی را ارائه و پیشنهاد نموده است . در کتابش ،” اسناد (تاریخچه) مخفی ” به برشمردن و ترکیب (حقایقی ) میپردازد تا ثابت کند ابوالهل کلیدی برای فاش نمودن رموز مخفی در یک نقشه بزرگ و یکپارچه ستارگان 50 هرم است.

Sphinx Side View


|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: عجایب شگفت انگیز , ,
برچسب‌ها: اهرام مصر , نقشه ستارگان مصری و اسرار آن ,
تاریخ : دو شنبه 6 / 3 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

...::  بسم الله الرحمن الرحیم  ::...    

أَ فَلَمْ يَسِيرُوا فِي الْأَرْضِ فَتَكُونَ لَهُمْ قُلُوبٌ يَعْقِلُونَ بِها أَوْ آذانٌ يَسْمَعُونَ بِها فَإِنَّها لا تَعْمَى الْأَبْصارُ وَ لكِنْ تَعْمَى الْقُلُوبُ الَّتِي فِي الصُّدُورِ

(حج 46)

چرا در اين سرزمين‏ها سير نمى‏كنند تا وجدانهائی داشته باشند كه با آنها تعقل کنند يا گوشهايى كه با آنها بشوند. آرى، ديدگان كور نمى‏شوند بلكه وجدانهائی كه در صدرها هستند كور مى‏شوند.

وَ مَثَلُ الَّذِينَ كَفَرُوا كَمَثَلِ الَّذِي يَنْعِقُ بِما لا يَسْمَعُ إِلاَّ دُعاءً وَ نِداءً صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لا يَعْقِلُونَ .

(بقره 171)

 مثل كسانى كه كافر شدند مثل آن چوپانى است كه بر گوسفندان خود نهيب مى‏زند و چيزهايى مى‏گويد كه گوسفندان نمى‏فهمند تنها صدايى و ندايى از او مى‏شنوند، كر و گنگ و كورند و در نتيجه راهى براى تعقل ندارند.

-------------------------------------------------------------------------------------


|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
موضوعات مرتبط: عجایب شگفت انگیز , ,
برچسب‌ها: کنترل مغز , نفوذ در مغز , نقشه های شوم CIA درباره مغز , cia ,
تاریخ : دو شنبه 6 / 3 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

روسیه. در شبه جزیره «کامچاتکا (پنسوئلا)» Kamchatka Peninsula در 200 کیلومتری منطقه «تیگیل» Tigil، باستان شناسان دانشگاه سنت پترزبورگ، فسیلی عجیب کشف کردند. صحت این یافته تایید شده است. طبق گفته باستان شناس «یوری گلوبو» بنظر میرسد که در این مورد، ماهیت این کشف دانشمندان را شگفتزده کرده است. یا حداقل این کشف غیر معمول میتواند تاریخ (یا حتی ماقبل تاریخ) را تغییر دهد.


|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
موضوعات مرتبط: عجایب شگفت انگیز , ,
برچسب‌ها: قدیمی ترین ماشین دنیا , ماقبل تاریخ , ماشین 400 میلیون ساله در روسیه پیدا شد ,

آخرین مطالب

/