اخرین اخبار و مدارک از بیگانگان فرازمینی و عجایب شگفت انگیز گوشه و کنار دنیا
تاریخ : پنج شنبه 3 / 12 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

به گزارش ایرنا، بارش شهاب سنگ در ساعت 7:32 صبح امروز (جمعه) بازتاب گسترده ای در رسانه های خبری این کشور داشت و به موضوع نخست کانال های تلویزیونی، مطبوعات و پایگاه های خبری روسی تبدیل شد.


80545149-3734621

وزارت موقعیت های اضطراری روسیه نیز در اقدامی ابتکاری ضمن انتشار تصاویر و فیلم بارش شهاب سنگ در سه منطقه این کشور بزرگ به مردم اطمینان داد که نگران نباشند.

بنا بر گزارش این وزارتخانه، بیشترین بارش شهاب سنگ در ˈچلیابینسکˈ روی داده و شمار زیادی از مردم این منطقه در تماس تلفنی با نهادهای مسوول از زخمی شدن خود یا دیگران بر اثر سقوط شهاب سنگ ها خبر داده اند.

گزارش وزارت موقعیت های اضطراری روسیه حاکی است که تنها در منطقه چلیابینسک این کشور برای کمک به آسیب دیدگان و رفع خرابی ناشی از برخورد شهاب سنگ ها، 20 هزار نیروی امدادی به منطقه اعزم شده اند.

آخرین گزارش های دریافتی از منطقه چلیبابینسک حاکی است که 150 نفر از شهروندان این منطقه بر اثر برخورد تکه های شهاب سنگ با شیشه پنجره های واحدهای مسکونی از ناحیه دست و پا زخمی شده اند.

هنوز در این باره که آیا تنها یک شهاب سنگ بزرگ در منطقه چلیابینسک فرود آمده یا شهاب سنگ های کوچک در منطقه باریده اند، اختلاف نظر است.

شهر ˈسادکاˈ در منطقه اورال نیز از بارش شهاب سنگ در امان نمانده است و وزن یکی از شهاب سنگ های بررسی شده در این شهر افزون بر یک کیلوگرم بوده است.


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , مشاهدات بشقاب پرنده ها , ,
برچسب‌ها: حمله فضایی – وحشت بارش شهاب سنگ روسیه را فرا گرفت , ,
تاریخ : پنج شنبه 3 / 12 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

در 16 فوریه ، زمانی که روسیه با یک قطعه از شهاب سنگ که ناسا پیش بینی به ما تنگ شده زده شد، این مکعب سیاه و سفید بیگانه در دو موقعیت های مختلف در خورشید دیده شد.

 

 

 

 

 

تاریخ مشاهده: 16/فوریه/2013


|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , مشاهدات بشقاب پرنده ها , ,
برچسب‌ها: سقوط , شهاب , سنگ , روسیه , سقوط شهاب سنگ در روسیه ,
تاریخ : چهار شنبه 16 / 11 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

به گزارش قدس آنلاین، در یکی از شب های زمستانی، یکی از ساکنان شهر ولادی وستک با مشاهده یک روشنایی که به زمین اطراف محل زندگی اش برخورد کرد، تکه فلزی فشرده شده یافت.
پس از بررسی این قطعه فلز توسط دانشمندان، سن آن حدود 300 میلیون سال تخمین زده و معلوم شد که این شی یک دسته ی آلومینیومی است که مربوط به طبیعت نیست و توسط دست انسان ساخته شده است. این کشف دانشمندان را دچار تحیر کرد.

این فلز کشف شده بیش از 7 سانتی متر طول دارد و شامل 98 درصد آلومینیوم و 2 درصد منیزیوم است. دلیل دانشمندان برای طبیعی نبودن این شی عجیب آن است که؛ آلومینیوم خالص به ندرت در طبیعت یافت می شود و چون این جسم شامل 98 درصد آلومینیوم است؛ در برابر فشار، حرارت و سایر شرایط طبیعی را در میزان شدید مقاوم خواهد بود.

همچنین دانشمندان روسی با مطالعات خود بر روی شهاب سنگ ها، نشان دادند که آلیاژ آلومینیوم و منیزیم جز به دست انسان ها ساخته نمی شود و بنابراین فرضیه اینکه شی، تکه ای از یک شهاب سنگ باشد نیز رد است و منشا این شی هنوز نامعلوم است.

البته شکل و شمایل این جسم نیز مانند چرخ دنده هایی با 6 شیار یک اندازه است. همچنین فاصله یکی از دنده ها به طرز عجیب و نامعلومی، بزرگ تر از سایرین می باشد که این موضوع احتمالا نشان از یک مکانیسم پیچیده است. شایعات حاکی از آن است که این شی متعلق به یک سفینه فضایی مربوط به سیاراتی دیگر است، اما دانشمندان روسی برای نتیجه گیری و کسب اطلاعات بیش تر در خصوص این شی عجیب به آزمایشات خود ادامه می دهند


|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , مشاهدات بشقاب پرنده ها , ,
برچسب‌ها: اخبار فضایی , سفینه فضایی , فضایی ,
تاریخ : دو شنبه 9 / 10 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

تاریخ انتشار: 02:04 2012/12/25

 

Green Mountain, Colorado - 12-22-12/ت سبز کوه، کلرادو - 12-22-12

 در روز شنبه، 12-22-2012 در حدود است. 4:30 من در زمان دو عکس از غروب آفتاب، با تلفن من، رو به جنوب از عرشه من است.

 در حالی که بررسی عکس در تاریخ یکشنبه، 12-23-2012 متوجه شدم یک شی غیر معمول در بخش فوقانی یکی از این عکس ها می باشد.

جسم دیسک شکل است و به نظر می رسد که یک منطقه دایره ای روشن در مرکز از پایین و چه به نظر می رسد چراغ ها و یا پنجره ها در قسمت فوقانی دیسک است.

 شی در زمانی که عکس گرفته شده بود به چشم من قابل مشاهده نیست، و قابل مشاهده در عکس دوم گرفته شده حدود 15 ثانیه پس از اول نیست.

 

سبز کوه، کلرادو - 12-22-12

 

 
منبع: http://www.ufocasebook.com/2012/greenmountaincodec2012.html  

|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , مشاهدات بشقاب پرنده ها , ,
برچسب‌ها: Green Mountain , Colorado , مشاهده یوفو ,
تاریخ : پنج شنبه 30 / 9 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

نوادا ،راشل
ما به عنوان یک گروه کوچک توریستی «راشل» نوادا را ترک کرده بودیم و در ابتدای ورودی منطقه 51 در صندق پستی «سیاه» توقف کردیم.
{توضیح: the black mail box یا صندوق پستی سیاه ، صندوقی است که در منطقه 51 در راشل نوادا قرار دارد در گذشته رنگ آن سیاه بود ولی حال رنگ آن سفید است، سابقا عده زیادی از شکارچیان فرازمینی ها باور داشتند که این صندوق توسط فرا زمینی ها و دولت مردان برای رد و بدل کردن پیفام مورد استفاده قرار میگرفته است}
در اوایل آن روز ما یک هلیکوپتر در منطقه دیدیم و دو نفر از اعضای گروهمان اصرار داشتند که ما توسط مردی در یک ماشین آبی رنگ در حال تعقیب شدن هستیم. زمانی که داشتیم کارهای توریستی خودمان را در اطراف «صندوق پستی سیاه» انجام میدادیم ، یکی از اعضای گروه فریاد کشید که باعث شد همه ی ما برگردیم.
دو یا سه نفر شروع به گرفتن عکس از یک شی درخشان در آسمان کردند آن شی. برای چند ثانیه در آسمان شناور بود، به نظر می رسید که در جهات مختلف به عقب و جلو حرکت می کرد و بعد از 30 ثانیه یا بیشتر با یک سرعت باور نکردنی شروع به پرواز کرد .
من صدایی که از آن شی بیاید نشنیدم، ولی مطمئنا جا خوردم!
مشخص بود که همه خیلی هیجان زده شده بودند، اما عجیب تر اینکه خانمی از آلمان در گروه ما بعد از رویت آن شی حالش به هم خورد. زمانی که ما به ورودی منطقه 51 رسیدیم این خانم با نگاه مردانی در کامیونی سفید که روی تپه ای قرار داشت حالش بد شد.
من فکر کردم که شما باید این عکس ها را داشته باشید، اما نمی خواهم که مشهور شوم. می توانم به شما در مورد یک چیز اطمینان بدهم و آن اینکه دیگر هیچ وقت به منطقه 51 بر نمی گردم.

Area 51

Area 51

Area 51

منبع:    http://www.ufocasebook.com/2012/area51photos.html


|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , مشاهدات بشقاب پرنده ها , ,
برچسب‌ها: رویت بشقاب پرنده در منطقه 51 , منطقه نظامی 51 , ,
تاریخ : یک شنبه 10 / 9 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

نامرئی شدن UFO ها و فیلمبرداری کردن از آنها با استفاده از مادون قرمز:

Sky-watchers گزارش عجیب و تکان دهنده ای در خصوص پروازهای عجیب و ناشناس اشیائی که فقط توسط دوربینهای رصد مادون قرمز قابل دیدن هستند.

دوربینهای دید در شب در تلاش برای گرفتن و ضبط این اشیاء مرموز بکار برده شده است. یک گروه شناخته شده در تگزاس بعنوان انجمن تحقیقات لاریدو با این روش موفق شده اند تا از حجم کرافت مثلثی شکل پروازی عکسبرداری کنند.

گروه تحقیقاتی مدعی شده اند که جسم نامرئی برای چشم غیر مسلح بوده است و این تیم با استفاده از این روش توانسته اند که از جسم مورد نظر عکسبرداری نمایند.

با این حال کسانی هم در این بین هستند که متقاعد نشده اند و این گونه اجسام را در واقع مرز بین هواپیماهای بدون سرنشین با چراغهای مادون قرمز ضد تصادم دانسته اند.

شما در واقع ممکن است که فکر کنید از ویژگی های شاخص UFO ها همین مساله نانمرئی شدن آنها است اما به لطف شکارچیان سر سخت و متعصبی که آسمان شب را با دوربین های دید در شب نظاره گر هستند یک کلاس جدید از UFO ها را یافته اند که فقط با استفاده از تکنولوژی مادون قرمز می توان آنها را نظاره نمود، حال با این همه باز بحث UFO از حالت دید در اظهار عمومی به بحث جاسوسی نامرئی آنها از فعالیتهای ما ارتباط پیدا می کند.

بایستی صبر کرد تا کاوشگران و محققان در آینده مطالب جالبی از این موجودات کم رو و البته بسیار نابغه را بدست آورند.

تصاویر اعتباری از LPRS می باشند LPRS خدمات رادیویی کم قدرت است که در محدوده یک راه ارتباطی برای 216 و217 مگاهرتز فعالیت دارد، استفاده رایج از این خدمات در مراقبتهای بهداشتی، آموزشی و پرورشی و جدیدا در محدوده هوا و فضا می باشد.


|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , مشاهدات بشقاب پرنده ها , ,
برچسب‌ها: مرئی شدن , نامرئی شدن ,
تاریخ : یک شنبه 10 / 9 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

 تاریخ رویت: نوامبر 2012
محل رویت: Curico، شیلی


شاهد عینی می گوید: این یک UFO است که از حیات خلوت خانه ام دیدم و زود فیلمبرداری نموده ام.

بر اساس کارشناسی های مختلف بر روی عکس انتظار میرود این شئ یک بشقاب پرنده ساخت بشر باشد.

 

منبع:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pMGKZEKur-0



|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , مشاهدات بشقاب پرنده ها , ,
برچسب‌ها: نزدیکی UFO به بالای خانه ای در شیلی و فیلمبرداری از آن , شیلی ,
تاریخ : یک شنبه 10 / 9 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

تاریخ روئیت: نوامبر 2012

محل روئیت: ایالات آریزونا، ایالات متحده آمریکا

 

این عکسها را که یک عکاس با یک دوربین نیکون d7000 گرفته است قابل توجه می باشند.

این عکاس ذکر می کند که تا بحال از خیلی از چیزها عکاسی نموده است ولی این یکی با بقیه کاملا فرق دارد به طوری که این اجسام که به نظر می رسند چراغهای متعددی دارند حرکات کاملا نامنظمی داشته اند بطوری که برای گرفتن عکس مجبور شدم دوربین را از سه پایه آن جدا کنم و دوربین را در دست بگیرم که حرکات لرزشی دستم را شاید در این عکسها ببینید، این عکاس میگوید که این اجسام که در غروب خورشید دیده شدند فورا نیز ناپدید گردیدند با این حال این اجسام واقعا غیر قابل توصیف بودند.

 

 

 

منبع:

 http://www.azfamily.com/younews/179583631.html


|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , مشاهدات بشقاب پرنده ها , ,
برچسب‌ها: ناو , ناوگان فضایی ها ,
تاریخ : یک شنبه 10 / 9 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

تاریخ رویت: نوامبر 2012


تحقیقات UFO همچنان در جریان است، یک مرد اسکاتلندی از یک جسم معلق در هوا در بالای جنگل فیلمبرداری کرده است این مرد که آدریان نام دارد 40 ساله می باشد که دوربین فیلمبرداری خود را برداشته و نور مرموزی را فیلمبرداری نموده است که با بزرگنمایی ان می توان گفت تقریبا این جسم ناشناس آشکار میگردد که البته بعد از فیلمبرداری کردن از این جسم این فیلم را به محققان انجمن تحقیقات UFO فرستاده است.

این مرد اسکاتلندی می گوید که این جسم هیچ سر و صدایی نداشته و همچنی می گوید که قبلا نیز از این اجسام در حوالی اینجا دیده بودم از آن جمله در نزدیکی دریاچه Fiskally که حدودا پنج متر عرض داشت و رنگ آن همواره در حال تغییر بود.

 

منبع:

http://www.bbc.co.uk/news/uk-scotland-20316258


|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , مشاهدات بشقاب پرنده ها , ,
برچسب‌ها: BBC , بی بی سی , اخبار بوفو , اسکاتلند ,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آخرین مطالب

/