اخرین اخبار و مدارک از بیگانگان فرازمینی و عجایب شگفت انگیز گوشه و کنار دنیا
تاریخ : پنج شنبه 22 / 4 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

راشاتودی نوشت: شی ای نورانی که با سرعت زیادی حرکت می کرد، در اسمان آمریکا و اروپا همزمان دیده شده است.  

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، بسیاری می گویند که این شی نورانی «یوفو» است، اما سئوال این جاست که ایا انها می توانند این چنین سریع حرکت کنند.

در ابتدا، این شی حدود یک هفته پیش در «سالت لیک سیتی» واقع در «یوتا» آمریکا دیده شد.

براساس این گزارش، این شی سپس در لهستان، یونان و اسلواکی هم ظاهر شد.


|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: مشاهده ی یک شی نورانی در آسمان آمریکا و اروپا ,
تاریخ : چهار شنبه 5 / 4 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

جزیره ایستر، جزیره افسانه‌های پر رمز و رازی است که به حقیقت تبدیل می‌شوند…
این خبر جالب است! با خواندن آن از خودتان می‌پرسید: چرا کسی تا حالا به این فکر نیفتاده است؟ این حفاری باستان شناسی چرا خیلی سال قبل انجام نشده است؟ و…

به گزارش همشهری آنلاین، بیش از 800 تندیس «سر انسان» در جزیره ایستر وجود دارد. کسی فکر نمی‌کرد که این سر‌های بزرگ دارای بدن بوده و یا ادامه‌ای در زیر خاک داشته باشند.

ولی در حال حاضر، گویا راز این سرهای عظیم از زیر خاک بیرون کشیده شده است. راز‌هایی که رسانه‌های جهانی را تحت شعاع خود قرار داده است. نکته اینکه، این جزیره یکی از مهم‌ترین راه‌های آبی بسیار دور در جهان است.

«جزیره ایستر» واقع درجنوب اقیانوس آرام با وسعت 64 مایل، مربع شکل است. شواهد باستان شناسی نشان می‌دهد، این جزیره توسط یک دریانورد هلندی به نام جاکوب روقون  Jakob Roggeveen در سال 1722 کشف شد و در آن زمان نژاد‌های مختلفی چون سرخ پوست با موهای سرخ و تیره پوست در آن زندگی می‌کردند.

در حال حاضر، «جزیره ایستر» یکی از جوان‌ترین سرزمین‌های مسکونی روی زمین است و بیشتر تاریخ‌اش مربوط به ساکنان سرزمین‌های جدا شده در خشکی است. این جزیره تقریبا نیمه راه میان شیلی و تاهیتی قرار دارد. عمدتا از سنگ‌های آتشفشانی ساخته شده است.


|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: راز سر‌های بی‌بدن جزیره ایستر فاش شد +تصاویر , ,
تاریخ : چهار شنبه 5 / 4 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

هر چیزی نمی تواند به خورشید نزدیک شود چراکه با درجه حرارت 9900 درجه فارنهایت یا 5500 درجه سانتیگراد مواجه خواهد شد که قطعا خواد سوخت!

با این حال یک شئ فضاپیمای بیگانه می تواند با فناوری پبچیده گرمای زیادی را تحمل کند.

در تاریخ 24 آوریل یک دوربین در ناسا که رصد خورشید را به عهده دارد تصویری از چیزی بسیار بزرگ و مصنوعی ساخته شده و معلق در هوا که شدیدا به خورشید نزدیکتر بود را رصد کند.


|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: یوفو , خورشید , علم فرازمینی , ناسا , بشقاب پرنده , UFO در نزدیکی خورشید! عکسی که توسط خود ناسا گرفته شده است! ,
تاریخ : چهار شنبه 5 / 4 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

بروز یک پدیده عجیب در یکی از روستاهای اطراف مشهد باعث وحشت ساکنان وکسانی شد که از ان منطقه عبور می کنند.

به گزارش قدس‌آنلاین این روستا که در جنوب شهر مشهد و در فاصله 8 کیلومتری از این شهر واقع شده، حاکی است که مدتی است شب هنگام صدایی عجیب و وحشت اور از درختان به گوش می‌رسد که تا کنون سابقه نداشته است.
 
 
بنا بر این گزارش , صدای شبیه صوت یا جیغ که از درختان این منطقه توریستی به محض تاریک شدن هوا به گوش می‌رسد باعث شده تا گردشگران از این منطقه که ابتدای جاده روستای سربرج است؛ فراری شوند.
 
این منطقه توریستی در جاده ای که از جنوب مشهد به سمت کوههای بینالود ومشخصا روستای دیدنی مغان وغار ان منتهی میشود, واقع شده که به کوههای خلج در مشهد شهرت دارد .
 
برخی از ساکنان ان منطقه این صدا های وحشت اور را از ملخهایی میدانند که به این منطقه هجوم اورده و شبها به درختان پناه میبرند , برخی نیز عواملی ناشناخته از جمله تغییرات آب وهوایی را دلیل بوجود امدن این صداها عنوان میکنند.

|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: وحشت از درختانی که شبها جیغ می‌کشند +عکس , اجنه , جن , روح ,
تاریخ : چهار شنبه 5 / 4 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

دیلی میل نوشت: سال گذشته، یک شی "یوفو" شکل(به شکل سفینه فضایی) در اعماق دریای بالتیک کشف شد و منجر به سردرگمی بسیاری از افراد شد. 

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، امسال، یک گروه اکتشافی اوشن ایکس، دل را به دریا زد و به اعماق دریا رفت اما نه تنها به پاسخی دست نیافتند بلکه با سئوال های بیشتری رو به رو شدند.

این گروه سوئدی دریافتند که این شی که شباهت ریادی با سفینه ی فضایی فالکون در فیلم های جنگ ستارگان دارد، 10 تا 13 فوت بالاتر از بستر آب قرار داشت و اطراف آن خمیده شده بود و به شکل قارچ درآمده بود.

این گروه افزودند که این شی گوشه های دایره ای دارد و اطراف آن ناهموار است.

پیتر لیندبرگ، یکی از اعضای این گروه سوئدی گفت:  در ابتدا ما تصور کردیم که این شی یک سنگ است اما سپس دریافتیم که کاملا چیز دیگری است.

این شی که قطری 50 متری دارد، در مرکز حفره ای تخم مرغ شکل وجود دارد. در اطراف این حفره، این گروه سنگ های عجیبی را مشاهده کردند. این گروه اکتشافی می گوید که این سنگ ها شبیه به شومینه های کوچکی بودند و این سنگ ها پوشیده از چیزی به ماننده دوده هستند.

لینبرگ، یکی دیگر از این گروه اکتشافی سوئدی گفت: از آنجا که هیچ فعالیت اتش فشانی در بالتیک گزارش نشده است، این کشفیات عجیب تر به نظر می رسد.

وی افزود: به عنوان یک غواص حرفه ای این عیجب ترین شی ای است که تا به حال دیده ام.

استفان هوگبرن، عضو این تیم اکتشافی گفت: در طول 20 سال غواصی، تاکنون چیزی به مانند این شی ندیدم، چراکه معمولا سنگ ها نمی زوند.


|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
برچسب‌ها: وجود یک شی یوفو شکل در اعماق دریای بالتیک , گروه اکتشافی ocean x از این شی عجیب می گوید , یوفو , جسد , فرازمینی ها , بشقاب پرنده , سقوط یوفو در کف دریا , ,

آخرین مطالب

/