نزدیکی UFO به بالای خانه ای در شیلی
اخرین اخبار و مدارک از بیگانگان فرازمینی و عجایب شگفت انگیز گوشه و کنار دنیا
تاریخ : یک شنبه 10 / 9 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

 تاریخ رویت: نوامبر 2012
محل رویت: Curico، شیلی


شاهد عینی می گوید: این یک UFO است که از حیات خلوت خانه ام دیدم و زود فیلمبرداری نموده ام.

بر اساس کارشناسی های مختلف بر روی عکس انتظار میرود این شئ یک بشقاب پرنده ساخت بشر باشد.

 

منبع:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pMGKZEKur-0





|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , مشاهدات بشقاب پرنده ها , ,
برچسب‌ها: نزدیکی UFO به بالای خانه ای در شیلی و فیلمبرداری از آن , شیلی ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
c در تاریخ : 1395/5/25/1 - - گفته است :
سلام یوفو یا هرچی اسمشو نمی دونم ولی وجود دارند . خودم چند وقت پیش دم ظهر دیدم همه چی واساد ساعت زمان همه چی . هلیکوپترهای کهنه و زنگ زده نزدیک پنجره خونه شدن و ازم کلی عکس گرفتن هیچ کس حرفی نزد خودم هم نگاهشون می کردم صورتهاشون رو مث ماسک شیمایی تو هلیکوپتر پوشونده بودن همه چی کهنه و قهوه ای رنگ بود اونا فقط عکس گرفتن و رفتن و بعدش ساعت حرکت کرد و زمان جای خودش برگشت و من سر درد شدیدی گرفتم و رفتم خوابیدم ... واقعا عجیب بود


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/