رویت بشقاب پرنده در منطقه 51
اخرین اخبار و مدارک از بیگانگان فرازمینی و عجایب شگفت انگیز گوشه و کنار دنیا
تاریخ : پنج شنبه 30 / 9 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

نوادا ،راشل
ما به عنوان یک گروه کوچک توریستی «راشل» نوادا را ترک کرده بودیم و در ابتدای ورودی منطقه 51 در صندق پستی «سیاه» توقف کردیم.
{توضیح: the black mail box یا صندوق پستی سیاه ، صندوقی است که در منطقه 51 در راشل نوادا قرار دارد در گذشته رنگ آن سیاه بود ولی حال رنگ آن سفید است، سابقا عده زیادی از شکارچیان فرازمینی ها باور داشتند که این صندوق توسط فرا زمینی ها و دولت مردان برای رد و بدل کردن پیفام مورد استفاده قرار میگرفته است}
در اوایل آن روز ما یک هلیکوپتر در منطقه دیدیم و دو نفر از اعضای گروهمان اصرار داشتند که ما توسط مردی در یک ماشین آبی رنگ در حال تعقیب شدن هستیم. زمانی که داشتیم کارهای توریستی خودمان را در اطراف «صندوق پستی سیاه» انجام میدادیم ، یکی از اعضای گروه فریاد کشید که باعث شد همه ی ما برگردیم.
دو یا سه نفر شروع به گرفتن عکس از یک شی درخشان در آسمان کردند آن شی. برای چند ثانیه در آسمان شناور بود، به نظر می رسید که در جهات مختلف به عقب و جلو حرکت می کرد و بعد از 30 ثانیه یا بیشتر با یک سرعت باور نکردنی شروع به پرواز کرد .
من صدایی که از آن شی بیاید نشنیدم، ولی مطمئنا جا خوردم!
مشخص بود که همه خیلی هیجان زده شده بودند، اما عجیب تر اینکه خانمی از آلمان در گروه ما بعد از رویت آن شی حالش به هم خورد. زمانی که ما به ورودی منطقه 51 رسیدیم این خانم با نگاه مردانی در کامیونی سفید که روی تپه ای قرار داشت حالش بد شد.
من فکر کردم که شما باید این عکس ها را داشته باشید، اما نمی خواهم که مشهور شوم. می توانم به شما در مورد یک چیز اطمینان بدهم و آن اینکه دیگر هیچ وقت به منطقه 51 بر نمی گردم.

Area 51

Area 51

Area 51

منبع:    http://www.ufocasebook.com/2012/area51photos.html




|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , مشاهدات بشقاب پرنده ها , ,
برچسب‌ها: رویت بشقاب پرنده در منطقه 51 , منطقه نظامی 51 , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/