حمله فضایی – وحشت بارش شهاب سنگ روسیه را فرا گرفت.
اخرین اخبار و مدارک از بیگانگان فرازمینی و عجایب شگفت انگیز گوشه و کنار دنیا
تاریخ : پنج شنبه 3 / 12 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

به گزارش ایرنا، بارش شهاب سنگ در ساعت 7:32 صبح امروز (جمعه) بازتاب گسترده ای در رسانه های خبری این کشور داشت و به موضوع نخست کانال های تلویزیونی، مطبوعات و پایگاه های خبری روسی تبدیل شد.


80545149-3734621

وزارت موقعیت های اضطراری روسیه نیز در اقدامی ابتکاری ضمن انتشار تصاویر و فیلم بارش شهاب سنگ در سه منطقه این کشور بزرگ به مردم اطمینان داد که نگران نباشند.

بنا بر گزارش این وزارتخانه، بیشترین بارش شهاب سنگ در ˈچلیابینسکˈ روی داده و شمار زیادی از مردم این منطقه در تماس تلفنی با نهادهای مسوول از زخمی شدن خود یا دیگران بر اثر سقوط شهاب سنگ ها خبر داده اند.

گزارش وزارت موقعیت های اضطراری روسیه حاکی است که تنها در منطقه چلیابینسک این کشور برای کمک به آسیب دیدگان و رفع خرابی ناشی از برخورد شهاب سنگ ها، 20 هزار نیروی امدادی به منطقه اعزم شده اند.

آخرین گزارش های دریافتی از منطقه چلیبابینسک حاکی است که 150 نفر از شهروندان این منطقه بر اثر برخورد تکه های شهاب سنگ با شیشه پنجره های واحدهای مسکونی از ناحیه دست و پا زخمی شده اند.

هنوز در این باره که آیا تنها یک شهاب سنگ بزرگ در منطقه چلیابینسک فرود آمده یا شهاب سنگ های کوچک در منطقه باریده اند، اختلاف نظر است.

شهر ˈسادکاˈ در منطقه اورال نیز از بارش شهاب سنگ در امان نمانده است و وزن یکی از شهاب سنگ های بررسی شده در این شهر افزون بر یک کیلوگرم بوده است.




|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , مشاهدات بشقاب پرنده ها , ,
برچسب‌ها: حمله فضایی – وحشت بارش شهاب سنگ روسیه را فرا گرفت , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/