اخرین اخبار و مدارک از بیگانگان فرازمینی و عجایب شگفت انگیز گوشه و کنار دنیا
تاریخ : دو شنبه 25 / 3 / 1392
نویسنده : مهدی نیکخواه

ساعت 21:45 شب گذشته حرکت مشکوک و تعجب انگیز شی نورانی از جنوب به سمت شمال، شهر آوج به سمت قزوین در فاصله نزدیک به زمین مشاهده شد.

به گزارش جوان، ساعت 21:45 شب گذشته حرکت شی نورانی  از جنوب به سمت شمال، شهر آوج به سمت قزوین در فاصله نزدیک به زمین مشاهده شده است.

این شی به رنگ سفید، به اندازه و پرنورتر از از ستاره  در حال حرکت بوده است.

شی نورانی مشکوک این بار در قزوین و خراسان

همچنین شی نورانی دیگری ساعت 4 نیمه شب در آسمان روستای کوشه بردسکن در خراسان رضوی مشاهده شد که بعد از 15 ثانیه از دیده ها محو شد.

سال گذشته نیز در آسمان بيشتر شهرهاي کشور از جمله شهرهاي تبريز, همدان , شيراز, کرج , کرمانشاه , شاهرود , مشهد و تهران اینگونه اشیا نورانی و مشکوک رويت شده بود و کارشناسان و افراد اظهار نظرهای متفاوتی را داشته اند.

باشگاه خبرنگاران نوشت سال گذشته وزارت اطلاعات استان قزوین هم رويت اين شئي شامگاه پنج شنبه هجدهم خردادماه در قزوين را تاييد کردند .

ديده شدن اينگونه اجسام نوراني در سالهای قبل هر از چندگاه  خبرساز می شود به طوري که برخي گمانه زني ها و ساده باوري مردم  باعث رواج شایعات می شود.

برخی گفته اند ماجراي اين شي به آزمايش موشک بالستيک بين قاره اي روسي به نام توپول -ام بوده است که از نظر کارکرد شباهت بسياري با پرتابگرهاي دومرحله ي يا سه مرحله اي فضاپيماها دارند با اين تفاوت که مقصد نهايي آن ها به جاي مداري در فضا , نقطه اي بر زمين است .

اینگونه اشیا در آسمان برخی کشورهای خارجی نیز دیده می شود . شبکه راشاتودی  در اینباره نوشته است:  بسیاری می‌گویند که این شی نورانی «یوفو» است، اما سئوال این جاست که ایا انها می توانند این چنین سریع حرکت کنند.

در ابتدا، این شی حدود یک هفته پیش در «سالت لیک سیتی» واقع در «یوتا» آمریکا دیده شد.این شی سپس در لهستان، یونان و اسلواکی هم ظاهر شد.

فیلم های منتشر شده از این پدیده نشان می دهد که این یوفو در نقاط مختلف جهان به صورت همزمان ظاهر شده است . مسیر به جا مانده از حرکت این شی کروی به مانند هیچ یک از وسائل ساخت انسان نیست.

این شی گاهی اوقات به رنگ قرمز و گاهی به رنگ نارنجی دیده شده است. همچنین، این پدیده بسیار سریع حرکت می کرده است . شاهدان عینی می گویند، زمانی که این پدیده ظاهر شد، باران سنگینی رخ داده است.

شی نورانی مشکوک این بار در قزوین و خراسان

البته سال گدشته نیز همین اتفاق در آسمان چند شهر رخ داد که در نهایت مشخص شد که رزمایش سراسری پدافند غیرعامل به منظور ارزیابی واحدهای پدافندی کشور شب گذشته با موفقیت کامل به اجرا درآمده و lحتمال دارد مشاهده اشیای نورانی مربوط به این موضوع بوده باشد هرچند که با گذشت دقایقی احتمال ارتباط اشیاء نورانی با این رزمایش رد شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد پدافند غیرعامل کشور ، شب گذشته با هدف ارزیابی آمادگی واحدهای پدافندی کشور رزمایشی سراسری با عنوان طلوع فجر برگزار و با موفقیت کامل انجام شد.

رزمایش مذکور که بدون اطلاع قبلی واحدهای پدافندی انجام شد ، با عکس العمل بموقع و مناسب کلیه واحدها مواجه گردید و با موفقیت کامل به پایان رسید.

شی نورانی مشکوک این بار در قزوین و خراسان

این پدیده در کشورهای منطقه از جمله ایران، آذربایجان، سوریه، ارمنستان، لبنان، قزاقستان، اسراییل مشاهده و توسط مردم و نهادهای امنیتی در این کشورها گزارش شد.

این در حالیست که شبکه آمریکایی ان بی سی ، شیء نورانی دیده شده را مربوط به آزمایش موشک بالستیک قاره پیمای روسیه اعلام کرده است.

درباره مشاهده این شی در شب گذشته هنوز  هیچ مرجع رسمی اظهار نظر نکرده است.

م  . ن : این شی نورانی در چند شهر دیگر هم رویت شده. پارسال هم تقریبا در چنین تاریخی بود که شی نورانیی در آسمان دیده شد .




|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: عجایب شگفت انگیز , ,
برچسب‌ها: شی نورانی , مشکوک , قزوین , خراسان ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/