5 فرد مشهوری که احتمال دارد جز بیگانگان باشد
اخرین اخبار و مدارک از بیگانگان فرازمینی و عجایب شگفت انگیز گوشه و کنار دنیا
تاریخ : دو شنبه 29 / 4 / 1392
نویسنده : مهدی نیکخواه

  5 فرد مشهوری که بسیاری از محققان بر این باورند که آنان جز بیگانگانند.

1- اسرار موجود در مورد لئوناردو داویچنی از زمانی که وی به این دنیا قدم می گذارد شروع می شود. در مورد خاطرات کودکی خویش می نویسد که این خاطره بر می گردد به زمان خیلی دور «که من در گهواره خود خوابیده بودم و ناگهان جسمی شبیه به  (بادبادک) به سمت من آمد سپس آن بوسیله دنباله اش شروع کرد به باز کردن دهانم و دفعات متعددی لبم را لمس کرد.» از زبان لئوناردو داوینچی

 در یادداشت های معلمان وی می توانیم لیستی از کارهای روزانه وی را پیدا کنیم. او نشان می دهد از چگونگی پیدایش ابرها تا فرایند از هم پاشیدن آنها و چرا یک موج در دریا می تواند آبی رنگ تر باشد از سایر امواج و در کنار به تصویر کشیدن و توصیف دلایل برف باریدن و تشکیل تگرگ ، یا تشکیل اشکال مختلف از برگهای درختان و نیز تشکیل یخ در مناطق سردسیر.

در یکی از شاهکار های فراموش نشده وی که شامل نقاشی مونالیزا بود که ماهیت تصویر یک شخص مونث است در حالت تمام چهره کشیده شده به صورتی که شخصی که تصویر از روی آن ترسیم شده در زمان طولانی بدون نفس کشیدن و تکان خوردن در مکان خود نشسته است. در نگاه یک هنرمند و نقاش وی با ترسیم نمودن ابزار آلات مدرن از جمله (هلی کوپتر، تانگ های جنگی ، موشک های هدایت شونده ، زیر دریائی ) و در کنار با پیش بینی هایش در مورد اکتشافات عصر جدید توسط داروین نیوتن و گالیله مورد تحسین است.

یک تئوری در مورد وی وجود دارد که اینگونه بیان می کند ، لئونارد قادر به حرف زدن با نمایندگانی خارج از زمین بوده که آنان قسمتی از دانش خود را به او منتقل نموده اند. مطابق با یک تئوری دیگر به عنوان «بیگانه روشن» نامیده می شود به این منظور که وی کسی بود که توانست انگیزه ای را برای پیشرفت زمینی ها با ترسیم نقاشی هایش ایجاد کند.

2- اما قابل توجه ترین «بیگانه شوم و سیاه» کسی جز آدوف هیلتر نیست. هیلتر شخصی بود که با داشتن انرژی بسیار زیاد  و خشمگین بودن توانسته بود شمار بسیاری از مردم را در راستای حکومت خود قرار دهد به شیوه ای همانند همپتویزم کردن افراد برای به دنبال کشیدن آنان ، در این میان وی در چندین سوءقصد جان سالم به در میبرد.

به دستور هیتلر چندین اردوگاه نظامی قرار داشت که بر روی انسانها یکسری آزمایشات روانی و همچنین پزشکی صورت می گرفت که وی در زمانهای متوالی جهت سرکشی به این اماکن می رفت. در بعضی مواقع برای دیدن نتایج آزمایشات که کاملاً داشت به نتیجه می رسید جهت ساختن انسانهائی با پوست های ضخیم تر «جهت استفاده در نیروهای ارتش» در انتها با صحنه ای کاملا پوشیده از خون و فریاد های آنان مواجهه می شود (متلاشی شدن افراد در تخت آزمایش). پژوهشگران علم یوفو شناسی براین باورند که بیگانگان «سیاه» که آنان هیچ وقت نمی توانند حس انسان بودن را در خود داشته باشند.
 پس از خودشکی  جسم هیلتر کجاست؟ ، این یک سوالی است که تا کنون نیز بی جواب مانده است.
این نا معلوم است که چه بر سر اسنادی که هیتلر بادقت نتایج آزمایشات کشنده ای که بر روی انسان ها انجام می داد در خود ثبت می کرد ، آمده است ؟ و این در زمانی بود که هیتلر در آلمان مشغول ساختن یک شی پرنده ناشناخته با استفاده از سلاح جنگی بسیار گرانقیمت بود. یکی از بازماندگان جنگ ورمچت اینگونه استدلال می کند که هیتلر شروع کرد به ساخت UFO و درکنار یک کشتی عظیم را در قطب جنوب به کلی در میان دید صدها تن پنهان کرد.

3- در زندگی نامه Ulyanov-Lenin آمده است زمانی که او بچه بوده گم می شود و زمانی که پیدا شد . با گفتن واژه های نامفهوم و بسیار عجیب مادر خود را فرا می خواند و در حال گریستن چندین بار تکرار می کند که کشورش 75 سال دیگر در حال تولد یافتن دوباره است.


پس از انجام شدن یکسری ازمایشات بر روی وی دانشمندان دانستند که مغز وی با مقادیر بسیار زیادی آهک پوشیده شده است که این ظرفیت برای انسان عادی کشنده است و این حادثه در طول گم شدن وی روی می دهد و بنا به دلایلی به ناشناخته بودن آن تاکیید می شود.

4- طرفداران الویس پریسلی بر این باورند او در حقیقت نمرده است بلکه به سوی سیاره مادری خود برگشته است. یکی از استادان دانشگاه ی در لندن در دفاعیه دانشگاهی خود مربوط بر اثبات این موضوع که او بیگانه بوده است پافشاری می کند و در انتها آن نیز به اثبات می رسد. پریسلی یک خواننده مشهور موسیقی پاپ بود که تا کنون نیز شخصیت وی سبب شکل گیری تمدنی به نام موسیقی پاپ شد.

در آمریکا ، شخصیت وی به صورت کلی در زندگی روزمره مردم عادی و حتی ورزشکاران و رئیس جمهورهای آمریکا دیده می شود. کارهائی که وی انجام می داد مانند جک، تقلید صدا ، نکته گوئی و غیره بود. این بگونه ای بود که به بخش جدا ناپذیر از تمدن آمریکا بدل شد. در طول سال 1980 در آیلات متحده سازمان حقوق مذاهب متنوع دایر می گردد که در این باره پس از تزریق شدن شخصیت پریلسی به تمدن آمریکا ، وی می گوید که منتظر «آمدن دوباره» خودش است.

5- محقق سرشناس روسی شخصی به نام پری شلی تسی در مورد اخماتووا اسن چنین می گوید: «که استعداد خیره کننده ای در شاعری داشت و در فضای هنری به عنوان توربین و یا مخزن شعر نامیده شده ، کودکی با استعداد و شاعری ماهر بود.»
 او در همان دوران کودکی توانست جایزه «شیر طلائی» را در زمینه شعر و شاعری از آن خود کند و دومین مکان را از جشنواره شعر و شاعری جهان را در دست بگیرد.
اما در کنار اینها اخماتووا تنها 6 سال سن داشت که این جایزه را برنده می شود در این میان وی نوشته های خود را بدون هیچ غلطی می نوشت و شاعری بود که هیچگاه آن را ناموخته بود و در هشت سالگی وی می نویسد : من – تلخی مزه درمن چمن برروی لبهای اوست ، تلخی در کلمات است ، من خود درمن چمن هستم. دختر «بیگانه سبز» از بدو تولد از بیماری آسم رنج می برد و او در سن 28 سالگی از طریق پریدن از پنجره به بیرون می میرد.

در شبکه اینترنت بسیاری از فروم ها وجود دارد که در مورد جوامعی حرف می زنند که می تواند مردمانی پیدا شوند که بیگانه باشند نسبت به بقیه مردمان عادی این گونه افراد را جادوگر و یا کسی که شوخی بسیار خنده داری می کند و یاحتی  دیوانه می خوانند. اما بعضی از دانشمندان اینگونه بیگانگان را تشریح می کنند: آنان سری مانند فراعنه دانرد رشد جسمی آنان به نسبت سایرین بیشتر است و همچنین حساسیت بسیاری دارند نسبت به اطراف خود.




|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
برچسب‌ها: 5 فرد مشهوری که احتمال دارد جز بیگانگان باشد , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/