انتظار جهانی برای هوشمندان فرازمینی
اخرین اخبار و مدارک از بیگانگان فرازمینی و عجایب شگفت انگیز گوشه و کنار دنیا
تاریخ : دو شنبه 6 / 3 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

کاري که ما انجام مي دهيم اين است: صبر! صبر! صبر! به يک دليل جالب: زيرا موجودات فرازميني خود راه هايي براي ارتباط با ما خواهند يافت! بجاي اينکه ما دنبال آنها بگرديم، منتظر مي مانيم تا آنها ما را پيدا کنند!

 

موسسه ي وتي براي رسيدن به هدف خود ، در آينده ي نزديک برنامه اي کامپيوتري ارائه خواهد داد که شما با دانلود آن از وقت تلف شده ي  کامپيوتر خود در جهت انتظار براي هوشمندان فرازميني استفاده خواهيد کرد...براي انجام اين کار نيز نيازي به اتصال به شبکه نيست...

                           

* هنگاميکه شما کسي را در بين شلوغي گم مي کنيد، بهترين روش اين نيست که به دنبال او برويد ، بلکه منطقي تر است که سر جاي خود منتظر بمانيد تا او بيايد. غير منطقي به نظر مي رسد که جايگاه شناخته شده ي خود را رها کنيم و به دنبال مکان ناشناخته اي برويم.

هدف اين طرح ايجاد يک انتظار پرمعني و علميِ جهاني با همکاري ساکنان زمين مي باشد. متخصصاني در زمينه ي اخترفيزيک ، زيست شناسي ، عصب شناسي ، روانشناسي و فلسفه نيزاين طرح را همراهي مي کنند. براي آشنايي بيشتر ، پوستر ويژه وتي را در اينجا ببينيد. اين پوستر علاوه بر معرفي موسسه و اهداف آن، معادله ي بريک را نيز مورد بررسي قرار مي دهد

چه مدت زماني براي مشاهده ي نتيجه اين فعاليت بايد صبر کنيم؟ يکي از مسوولين موسسه به اين پرسش اينگونه پاسخ داد: ما ترجيح مي دهيم هر روز اجراي اين طرح را يک نتيجه ببينيم، که به ما اطلاعاتي کوچک پيرامون هوش فرازميني ارائه خواهد داد. عدم حضور موجودات فرازميني در سياره ي زمين همانقدر مفيد است که حضور آنها و فعاليت ما در نوع خود يک روش علمي است.

 

چرا صبر؟

ثابت شده است رويدادهايي که احتمال وقوع آنها بسيار زياد است ، در هر زماني ، دير يا زود سرانجام به وقوع مي پيوندند.... تنها اگر ما به اندازه ي کافي صبر کنيم...ما مي دانيم که حيات فرا زميني وجود دارد ، پس بهتر است منتظر بمانيم. اين خود دليل محکمي براي اعتبار جهاني اين انتظار است. هنگاميکه شما کسي را در بين شلوغي گم مي کنيد، بهترين روش اين نيست که به دنبال او برويد ، بلکه منطقي تر است که سر جاي خود منتظر بمانيد تا او بيايد. غير منطقي به نظر مي رسد که جايگاه شناخته شده ي خود را رها کنيم و به دنبال مکان ناشناخته اي برويم. مثلا افرادي که در ايستگاه اتوبوس نشسته اند چه کار مي کنند؟ چرا بجاي اينکه کاري انجام دهند فقط نسشته اند؟ جواب روشن است، آنها در حال صبر کردن هستند!! چرا که اگر بخواهند بدنبال اتوبوس ها بروند هيچ گاه نخواهند توانست سوار آنها شوند.

همچنين صبر کردن بي دردسر و بي خطر است و مسائلي چون گرمايش زمين، تروريسم يا مبارزات هسته اي را به دنبال ندارد.

                    

*اقمار مشتري؛ يو، گانيمد، کاليستو و اروپا، ميلياردها سال منتظر ماندند تا اينکه در سال 1510 گاليله آنها را کشف کرد.

اگر شما خود را با اين انتظار سازگار نمي بينيد ، موسسه ي وتي چند پيشنهاد براي شما دارد: براي مثال تکنيک قديمي ضربه زدن بر روي ميز با انگشتانتان، شروع خوبي است! همچنين مي توانيد رگه اي از کاغذهاي شطرنجي را برداشته و تمام مربع ها را با مدادي نرم پرکنيد! هنگاميکه کاغذتان تمام شد ، مي توانيد يک فنجان چاي براي خود آماده کنيد...تنها براي تنوع! در آخر به تعويق انداختن کار هميشه يک انتخاب موجود است. مطمئنا شما الان در حال انجام کاري هستيد. پس در حال صبر کردن هستيد؟ شما در واقع عضوي از جامعه اي جهاني هستيد که همگي در حال صبر کردن هستند. شما به همکاري بقيه ي اعضا صبر مي کنيد! اين کار هم هوشمندانه و هم غير عاقلانه است

 

چگونه به اين طرح بپيونديم؟

شما اکنون مي توانيد به اين لينک مراجعه کرده ، پس از معرفي خود و پيوستن به اين طرح جهاني يک مدرک ويژه با نام خود دريافت کنيد....بدون انتظار کشيدن! نمونه اي از اين مدرک را در اينجا ببينيد.

*شايد اين حرکت جهاني با مفهوم «انتظار براي ظهور منجي» قابل مقايسه نباشد، ولي نشان مي دهد که جهانيان هم اهميت مفهوم انتظار و ارزش و زيبايي آن را درک مي کنند. مفهوم انتظار که در فرهنگ شيعي مقدس ترين و ارزشمندترين عملي است که يک مؤمن انجام مي دهد، يک عمل قلبي است که لحظه به لحظه و دقيقه به دقيقه منتظريم تا مولايمان ظهور کند و جهان را از ظلم ها و بدي ها پاک سازد. و البته اين انتظار در عمل و رفتار ما ظاهر شود... به اميد آن روز!

 




|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: عجایب شگفت انگیز , ,
برچسب‌ها: انتظار جهانی برای هوشمندان فرازمینی , رابطه انسان با فرازمینی ها ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/