آخرین اسناد محرمانه منتشر شده نشان میدهد وزارت دفاع بریتانیا موضوع بیگانگان فضایی را جدی گرفته است.
اخرین اخبار و مدارک از بیگانگان فرازمینی و عجایب شگفت انگیز گوشه و کنار دنیا
تاریخ : پنج شنبه 29 / 4 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

مجله گاردین:آخرین اسناد محرمانه منتشر شده نشان میدهد که وزارت دفاع بریتانیا موضوع بیگانگان فضایی را جدی گرفته است.

اسناد فوق محرمانه که در روز پنجشنبه انتشار یافت حاکی از آن است که سازمان اطلاعاتی وزارت دفاع بریتانیا در حال بررسی تمامی جوانب احتمال ملاقات بیگانگان فضایی از زمین بوده است و از تمامی ماموران بررسی پرونده های یوفو خواسته است تا هر گونه تهدید بالقوه از سایر کرات را مورد رصد و بررسی قرار دهند و آنرا گزارش کنند.

 

هزاران صفحه از فایلها و اسناد طبقه بندی شده با درجه سری نشان میدهد که مقامات از اینکه توسط افکار عمومی به کم کاری و بی توحهی در مورد این مسائل متهم شوند نگرانی جدی داشته اند.

هشدار یک افسر اطلاعاتی دفاعی در اوت سال 1993:
«این مهم است که درک کنیم آنچه که امروز از نظر ما بک حقیقت علمی است فردا ممکن است درست نباشد و نقض شود»

او اشاره کرد:همین چند صال سال پیش بود که دانشمندان معتقد بودند زمین مرکز جهان است وی افزود تا سالهای اول همین قرن همه هم نظر بودند که اتم را نمیتوان شکافت.

یک مقام ناشناس مطرح میکند ادعاهای رویت یوفوها را میتوان با شکلهای مختلف ابرها , گوی آذرخش و یا هواپیماهای سری آمریکا توجیه کرد.

اگر یوفوهای رویت شده منشا زمینی نداشته باشند پس هدف آنها در درجه ی اولتشان نمیتواند خصمانه بوده باشد و احتمالآ اولویتشان به ترتیب یک شناسایی نظامی – دو علمی و سه گردشگری میتواند باشد.

درماندگی مقام اطلاعاتی به وضوح مشخص میشود آنجا که میگوید وزارت دفاع باید اگر اشیا ناشناسی که گزارش و مشاهده میشوند یک ستاره قرمز رنگ داشتند موضوع را بسیار جدی تلقی کرده و فورآ اقدامات لازم را انجام دهید(اشاره به آرم اتحاد جماهیر شوروی)

مجموعه ی اسناد محرمانه ملی که در روز پنجشنبه منتشر شدند در راستای مجوز دولت در سال 2008 برای انتشار اسنادی است که دیگر پنهان کردن آنها ضرورت و توجیهی ندارد.

برخی از مقامات وزارت دفاع حتی به فکر شکار تکنولوژی سلاحهایی که احیانآ یوفوها مورد استفاده قرار میدادند افتاده بودند و قصد داشتند که با مهار کردن آنها به تکنولوژی های مخفی و ناشناس آنها دست پیدا کنند.

بسیاری از مقامات در وزارت دفاع نیز شک و تردید عمیقی نسبت به یوفوهای بیگانه داشتند طبق اسنادی که امروز منتشر شده در سال 1979 یک افسر اطلاعاتی یوفو میگوید که چرا بیگانگان بخواهند به یک سیاره ناچیز مثل زمین که یک ستاره ی غیر جذاب و بی اهمیت (خورشید) دارد سفر کنند.

اما مقامات به خاطر گزارشات و مشاهدات مداوم یوفو و پرسشهای افکار عمومی تحت فشار بودند.

نمایندگان مجلس نیز به طور منظم نخست وزیر را درباره پاسخ به این سئوالات مورد بازخواست قرار میدادند.
در سال 2009 دیوید کامرون قبل از انتخاب شدن وعده داد که کلیه اسناد محرمانه وایت هال در مورد یوفوها را عمومی کند.

دویدی کامرون گفت:من فکر نمیکنم که هیچ یک از ما سرنخی از وجود حیات هوشمند بیگانه داشته باشیم و چیز پنهانی وجود ندارد که بخواهیم از افکار عمومی مخفی کنیم.

جان میجر در سال 1996 به نمایندگان مجلس گفت:دولت هیچ برنامه ای برای تخصیص بودجه به منظور تحقیق درباره پدیده های فرازمینی ندارد.

یک مقام وزارت دفاع در سال 2000 گزارش داد ازمطالعات و بررسی های این نتیجه حاصل شده که بسیاری از رویتها میتواند خطا بوده باشد و آنچه دیده شده باشد وسایل ساخت بشر و یا پدیدهای طبیعی اما غیر معمول بوده باشد.

آخرین افسر اطلاعاتی یوفو در متن تودیعش در دسامبر 2008 که در اسناد به تازگی منتشر شده موجود است نوشته است که موضع وزارت دفاع در مورد یوفوها بیگانگان و موجودات فرا زمینی کاملآ روشن است.ما هیچ مدرکی برای تایید وجود آنها و یا سفرشان به زمین نداریم.

این افسر ادامه میدهد اما از آنجه که جهان ما جهان بسیار پهناوری است وانسان هم فقط توانایی کاوش در گوشه ای بسیار کوچک از آنرا داردما قادر به رد کردن وجود حیات هوشمند در سایر کرات نیستیم اندیشه و تفکر ما باید همچنان به روی این موضوع باز باشد.

اسناد مربوط به مشاهدات یوفو:

وزرا و وزارت دفاع از صدها گزارشاتی که از رویت بیگانگان میشود کاملآ هولناک شده بودند این گزارشات عبارتند از:

مشاهده دو شبه انسان نقره ای بسیار بلند و فاقد صورت در ولز

مشاهده سه موجود غول اسای سیاه در اسپالدینگ لینکونشایر و گلدن اربز در سراسر انگلستان

یک افسرپلیس گزارش وجود یک شی به یک الماس دوار در آسمان را داد که مدام تغییر شکل میدهد در حالیکه در حال انجام وظیفه در زمین فوتبال چلسی در سال 1999 بود.

فایلهایی که در روز پنجشنبه منتشر شد نشان میدهد وزارت دفاع کلیه گزارشات مشاهده یوفوها در سراسر انگلستان از جزایر اورکنی تا کورنوال و بلژیک فرانسه المان هلند تایلند نیوزلند و آمریکا را ثبت میکرده است.

helicopter with ufo

یک تصویر منتشر شده از آرشیو اسناد ملی با عنوان یوفو در اطراف هلیکوپتر عکس:اسناد ملی
 




|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: مجله گاردین:آخرین اسناد محرمانه منتشر شده نشان میدهد که وزارت دفاع بریتانیا موضوع بیگانگان فضایی را جدی گرفته است , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/