اولین حلقه کشتزار در ایران
اخرین اخبار و مدارک از بیگانگان فرازمینی و عجایب شگفت انگیز گوشه و کنار دنیا
تاریخ : جمعه 25 / 5 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

سروستان – نزدیک شیراز

گزارش شده – 12 جون –

اولین حلقه کشتزار در ایران


محل با دایره ی قرمز نشان داده شده است.

 

 

زمین لرزه در ایران یک روز بعد از تشکیل حلقه

 

برای اطلاعات این زمین لرزه که در مدیترانه و خاورمیانه به وقوع پیوست به این لینک رجوع کنید.

آمار زمین لرزه های مدیترانه و خاور میانه – می و جون 2012

به دنبال زمین لرزه 6 ریشتری در براچیانو ، ایتالیا ، در روز 20 می ، زمین لرزه هایی در خاورمیانه احساس شد.

با وقوع زمین لرزه ی 4.3 ریشتری در خاورمیانه ، برای اولین بار در این محل حلقه های کشتزار پدیدار شد.

به دنبال این زمین لرزه که همان هفته در ترکیه و افغانستان احساس شد ، انسان های بسیاری زنده به زیر آوار دفن شدند.

نقشه ی زیر مناطق متاثر از زمین لرزه را نشان می دهد ، نخستین گزارش ها از تشکیل حلقه های کشتزار در برچیانو ی ایتالیا خبر می داد.

 

اطلاعات لرزه ای مدیترانه و خاور میانه از 7 تا 14 جون 2012

نقشه ی زیر محل تشکیل حلقه ی کشتزار ایران را ، یعنی سروستان شیراز ، که در تاریخ 12 جون به وجود آمد را نشان می دهد.

 

جزیره تازه ای که در مجمع الجزایر زبیر در سال 2011 سر برآورد . هم چنین آتش فشان نابرو بعد از 11 هزار سال خاموشی شروع به فعالیت کرد. این دو با نقاط زرد روی نقشه نشان داده شده اند.

 

نکته ای که در طرح حلقه ی کشتزار سروستان قابل توجه است ، شیار های عمیق آن است. برای من این حلقه ی کشتزار مانند هیچ کدام از حلقه های کشتزار نبود. من به این نتیجه رسیدم که بایستی معنی خاصی در آن نهفته باشد.

احتمال ارتباط این شیار ها با هارپ (HAARP) وجود دارد. اگر دقت کنید ، آن حفره ی تو خالی که در وسط حلقه است بسیار منحصر به فرد است.

می دانیم که هارپ توانایی ایجاد زلزله ها و دستکاری در آب و هوا را دارد. ( این ادعا ها هنوز از سوی منبع معتبری تایید نشده است.م)

این احتمال وجود دارد که در مورد ایران و کشور های همجوار بسیاری که آن ها نیز در بازه ی زمانی مشابهی متاثر شدند ، از تکنولوژی هارپ استفاده شده باشد. احتمالا از هرم هایی که در منطقه وجود دارند برای هدایت وتاباندن امواج لرزه ای به مناطق دلخواه استفاده شده است. ما از ریدینگ (Reading) ها یا گفته های ادگار کیسی می  دانیم که انرژی شهر های باستانی از طریق اهرامی که انرژی را با سنگ نوک خود حتی به سرتاسر اقیانوس منتقل می کردند تامین می شد.  امروزه انرژی هارپ کمتر نیرومند نیست.

به نمودار زیر نگاه کنید. آیا آن شکل مستطیلی در وسط به حلقه کشتزار شباهت ندارد؟

آیا حلقه کشتراز ایران برای این تشکیل شد که به ما گفته شود زلزله ها ی اخیر قطعا کار انسان بود و از انرژی هارپ و اهرام به عنوان اسلحه ی آب و هوایی در برابر منطقه استفاده شد.

هم چنین اطلاعاتی وجود دارد که ادعا می کند عمل شکستگی و انکسار سنگ و خاک (Fracking)  باعث زلزله ی ایتالیا شد. حال من این را به خواننده واگذار می کنم که این پدیده  (Fracking) بدون شک باعث ضعیف شدن خاک و زمین می گردد و آن را برای از هم فروپاشی آماده تر می کند.

اگر به حلقه ی کشتزار ایران دقت کنید ، مستطیلی می بینید که احتمالا نشان دهنده ی مرکز قدرت و انرژی هرم است.

 

هارپ ، راه اندازی انرژی هرم باستان

برخی محققان بیان می دارند که هارپ ، با استفاده از فرکانس ها رادیویی با قدرت بالا در سطح جهانی ، قادر به تولید گردباد ها وطوفان ها ، فعال سازی آتش فشان ها و هم چنین زمین لرزه های مخرب است.

برخی ، مانند فیزیکدان دکتر فران د آکینو (Dr. Fran De Aquino)  ، از مدارکی پرده برداشته اند که نشان می دهد این پروژه ( هارپ) ، از اهداف اصلی خود ، که بررسی یونوسفر زمین بود ، بسیار فراتر رفته و احتمالا بر روی جاذبه و زمان تاثیر گذاشته است.

محققی به نام مایک هاگان (Mike Hagan) مدارک تکان دهنده ای پیدا کرده ، که نشان می دهد پروژه ی هارپ بسیار موذی تر از آن است که محققان فکر می کنند.

او مدارک خارق العاده ای پیدا کرده است ، که نشان می دهد احتمالا روسای هارپ نه تنها کار هایی که الان در مورد آن ها گفته می شود انجام می دهند ، بلکه پروژه ای نیز طراحی کرده اند که هدف آن راه اندازی و کنترل انرژی های باستانی بزرگترین اهرام دنیا است. قدرتی که به کنترل کنندگان تکنولوژی پیشرفته تسلا این امکان را می دهد ، که گلوی جهانیان را بگیرند و تا تسلیم آن ها پیش روند.

اهرام ، مراکز عظیم انرژی

محققان بیشتری ، از جمله مهندسان برق و الکتریک ، گفته اند که احتمالا اهرام بزرگ باستانی ماشین های ژنراتوری هستند که تولید انرژی می کنند. برخی پا را از این فراتر گذاشته ، و با ساخت نمونه ی اهرام در مقیاس کوچک و با آزمایش ، به این نتیجه رسیدند که شکل هرم دریافت کننده ی طبیعی انرژی است و می تواند  خازن الکتریکی ، و هم چنین تولید کننده ی الکتریسیته و برق باشد.

کریستوفر دان ،( Christopher Dunn) نظریه ای مبنی بر «ماشین های پیشرفته  بودن» اهرام مصر را مطرح کرد که به مراتب پیچیده تر از نظریه های مصر شناسان ارتدوکس است. کریستوفر دان تحقیقات خود را ادامه داد ، و در نهایت ، کتابی به عنوان » نیروگاه جیزه: تکنولوژی های مصر باستان » (Giza Power Plant: Technologies of Ancient Egypt) را منتشر کرد.

کتاب » دان » ،اگر چه کنجکاوی بسیاری از دانشمندان را برانگیخت ، با انتقادات سریعی روبرو شد. اما در حالی که نظریه ی » دان » در مورد فن آوری های باستانی چشمگیر و خیالی می نمود ، قابل آزمایش هم بود.

یک مدل از هرم توسط مهندسی اتریشی به نام  تراووگر (Trawöger) ساخته شد. آن ها به این نتیجه رسیدند که این هرم در مقیاس های  بزرگ به اندازه ی اهرامی که در سرتاسر جهان وجود دارد ، قادر به تولید گیگاوات ها الکتریسیته یا برق است که معادل یک راکتور هسته ای کوچک و بدون آلودگی است.ممکن است اهرام منابع انرژی سبز  و پاک باشند.

 

ویدیو ی زیر نشان می دهد که چگونه اهرام انرژی  الکتریکی تولید می کنند.

 

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد انرژی هایی که در اهرام تجمع می یابند در طبیعت چند بعدی اند. برخی محققان گمان می برند که گرداب های انرژی هرم میدان های چرخشی می سازند و موج اسکالر*  تولید می کنند.

اگر چنین باشد ،  تابش های امواج اسکالری هارپ می تواند به قدرت یک هرم بیفزاید و به اندازه ی بسیار زیادی تولید میدان های انرژی چرخشی آن را افزایش دهد.

 

هارپ : امواج اسکالر و میدان های چرخشی چند بعدی

 

دکتر آرلی لاورنس (Aurelie Laurence) می گوید: » لغت «اسکالر» توسط نیکلا تسلا در اواخر قرن گذشته ، به عنوان قسمتی از موج های غیر – هرتزی( امواج بدون فرکانس) یا همان امواج کیهانی بیان شد.  اینشتین به انرژی های اسکالر در 1920 میلادی اشاره کرد.

امواج اسکالر برای اولین بار توسط جیمز ماکسول(James Maxwell) شناسایی شدند.اگرچه ریاضیات ماکسول که نشان دهنده ارتباط بین جاذبه مغناطیسی و نیروی الکتریکی اند ، کل اساس آن چه بعد ها فیزیک مدرن نامیده شد را پایه ریزی کرد ، بسیاری از دانشمندان دیگر ، شواهد امواج اسکالر را رد کردند. چون این امواج قابل تشخیص در فضا نیستند.

همان طور که دانشمندان بر روی الکتریسیته و مغناطیس تمرکز کردند ، نظریه امواج اسکالر ماکسول به عنوان افسانه ای، به زباله دانی تاریخ پرتاب شد. اما چند دهه ی بعد ، نابغه ای شواهدی فیزیکی کشف کرد که درستی نظریه ی ماکسول مبنی بر وجود امواج اسکالر را تایید می کرد. آن نابغه ، کسی نبود جز نیکلا تسلا.




|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: اولین حلقه کشتزار در ایران , حلقه کشتزارها ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/