نبرد 2 جنگنده روسیه با یک بشقاب پرنده عظیم در دریای خزر
اخرین اخبار و مدارک از بیگانگان فرازمینی و عجایب شگفت انگیز گوشه و کنار دنیا
تاریخ : دو شنبه 6 / 3 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

http://insanveevren.files.wordpress.com/2011/10/tian1.jpg?w=502&h=377

تحقيقات يوفولوژيست nikolaysubbotinvabackurin بر روي مزار شیطان يا گورستان شيطان يك سري اتفاقات غيرقابل باور را بري ما روشن كرد.گورستان شيطان منطقه اي نزديك مرز قرقيزستان و چين دركوههاي تيانشان قرار دارد. واقعه ي مزار شیطان دار در28اگوست 1991 حدود ساعت 17 شروع شد.يك شي ناشناخته با طول حدود 600متر و عرض 110 متر بر روي درياي خزر توسط رادراهاي مركزي Mangyshlak ديده شد.

با توجه به تخمينهاي مركز رادار اين شي ناشناخته در ارتفاع 2100پا با سرعت 6300مايل درساعت حركت ميكرده است.كاركنان ايستگاه رادار خيلي فوري پيام دوست هستي يا دشمن را ارسال ميكنند اما هيچ جوابي نميگیرند وسيله ناشناخته به حركتش ادامه ميدهد و به عنوان يك شي اشغالگر شناخته ميشود با مركز تحقيقات فضايي  Kapustin تماس ميگيرند كه ببينند هيچ آزمايش پرواز جديد در منطقه انجام گرفته يا نه.كه آنها هم درجواب گفته اند كه هيچ ازمايش پروازي اي در منطقه انجام نداده اند.به اضافه اين كه آنها هم در رادارشان يك شي ناشناس را ديده اند. كاركنان مركزMangyshlak به حالت اماده باش در امده اند  كه بخاطر فرمان آماده باش 2فروند ميگ 29 كه در حال پرواز بودند به منطقه اعزام ميشوند خلبانها فرمان متوقف كردن شي  ناشناس را ميگيرند ودر صورت متوقف نكردن شي ناشناخته بايد ان را ميزدند.دو جت ميگ 29 كه سرعت خودرا افزايش دادند در رادار شي ناشناخته را ميبينند و وقتي كه شي بزرگ و دراز و آهني با رنگ خاكستري ديدند شوكه شدند.

سرپرست پرواز پيام دوست هستي يا دشمن ارسال ميكند اما بازهم از شي جوابي دريافت نميشد يوفو هيچ توجهي به جتها نميكرد.جتها با فاضله ي 800متر از شي حركت ميكردند .از جلوي يوفو يك پنجره باز شد و با رنگ سبز به زباني كه هيچكدام از روسها نميفهميدند چيزهايي نوشته شد.

فورا يك جلسه تشكيل شد آيا شي ناشناخته  رو بايد ميزدند؟ كه اگر اين كار را ميكردند ممكن بود اطلاعات با ارزشي را در مورد اين كه جسم از كجا آمده  و با چه هدفي آمده از دست ميدادند .

بعد از جلسه اي اضطراري تصميم گرفتند كه با شليك در اطراف يوفو آن را مجبور به فرود كنند .جتها فوري فاصله شان را از 800متر به 500متر كاهش دادند و سلاحهايشان را براي شليك آماده كردند و

خلبانها هم منتظر فرمان شليك بودند كه فهميدند سيستم ارتباطي آنها كار نميكند و تمام سيستم الكتريكي هواپيما هم درحال از كار افتادن است ..وموتورها هم درحال خاموش شدن .در همين زمان يوفو شروع كرد به دور شدن از جتها.خلبانها مجبور شدند به پايگاه برگردند همينطور كه با رادار حركت هواپيما را تعقيب ميكردند يوفو با حركت ماپيچ  و زيگزاگ  به رفتن خود ادامه ميداد  يوفو وقتي كه به مرز هوايي ارتش نزديك ميشد آنها يك بار ديگر سرعت يوفو را محاسبه كردند و سرعتش حدود 42000 مايل در ساعت محاسبه شد. وقتي كه يوفو از جتها كاملا دور شد دوباره خلبانها كنترل هواپيما را درددست گرفتند و همه چيز به حالت عادي برگشته بود.مركز كنترل و تحقيقات Mangyshlak گفته بود كه يك شي ناشناخته به محدوده ي هوايي آنها نزديك شده  و احتمال برخورد هواپماهاي ديگر را دارد.

يوفو بعد از 45 دقيقه بعد از آمدن از آمدنش ناگهان از ديد رادار محو ميشود. بعد از اين 45 دقيقه شي ناشناخته وارد محدوده ي هوايي  ارتش شده بود.و جتهايشان را از كار انداخته بود و ناگهاني از ديد همه محو شده بود و يك راحتي خاصي با كاركنانش دست داد. آيا اين پايان يوفوي غول آسا بود؟

هرچقدر هم كه درمورد اين قضيه مرموز و غير طبيعيع 28آگوست 1991 موجب بحث و تحقيقات شد اما ترس از خطر آن يوفو ديگر از بين رفته بود.

اين يوفو براي چه وارد مرز هوايي ارتش شده بود؟ماموريتش چه بود؟اينها سوالهايي بود كه پرسيده  شد و پاسخهايي بر مبناي احتمالات داده شد مركز تحقيقات يوفولوژي به حالت دراماتيك رسيده بود.

در اخر ماه خبر اينكه يك شي ناشناخته در اطراف كوههاي مزار شیطان سقوط كرده  در همه جا پخش شد ساكنان دهكده هاي آن منطقه  شاهد سقوط كردن اين يوفوي غول آسا در كوههايي كه معروف به گورستان شيطان شده بودند.

انقدر اين خبرها و شايعات بين مردم رد و بدل شد كه دولت تصميم گرفت كه يك اكيپ براي جست و جو به اين كو درميان  انبوهي از جنگل اعزام كند.



|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: نبرد بشقاب پرنده ها , نبرد انسان با فضایی ها , نبرد 2 جنگنده روسیه با یک بشقاب پرنده عظیم در دریای خزر ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/