نقشه ستاره پارسي با مريخ و خوشه پروين مصري انطباق دارد(ارتباط بناهاي ايران و بناهاي مريخ)
اخرین اخبار و مدارک از بیگانگان فرازمینی و عجایب شگفت انگیز گوشه و کنار دنیا
تاریخ : جمعه 8 / 6 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

نقشه ستاره پارسي با مريخ و خوشه پروين مصري انطباق دارد

اين سايت ( يا محوطه ) تاريخي در ايران قرار دارد احتمالا بزرگترين يادواره ستاره ثريا يا خوشه پروين است كه بروي زمين پيدا شده است و در حال حاضر يكي از هيجان انگيز ترين مداركي است كه براي نقشه ستاره و ارتباط با مريخ مي تواند مورد مطالعه قرار بگيرد . ( بروز شده در 2009 )

Malik Shah & Mars Face

اخيرا توسط ماهواره عكس هايي با رزولوشن يا وضوح بالايي از اين ناحيه گرفته شده كه در اينجا قرار داده شده است و (tepe) تپه و برآمدگي غير عادي آن به وضوح مشهود است . اين منطقه براي كاووش و تحقيق بسيار پر مخاطره است به علت اينكه ورود به اين كشور براي تحقيق و كاووش از خارج ممنوع مي باشد و هيچ دانشگاهي هم در اين زمينه در ايران وجود ندارد تا با توجه به روز شدن اطلاعات در اين باره به بررسي اين منطقه بپردازد .

تنها اطلاعاتي كه در اين زمينه هست براساس ايميلي است كه از طرف يك دانشجو كه نامي از خود نبرده است : او گفت : اين تپه وسيع روي زمين با نوع  ساق پاي گاو مانند مصري (Egyptian leg of the bull shape) شباهاتي دارد . احتمالا اين تپه اي است كه از دل خاك بوسيله حفاري هايي بيرون آمده و در يك عصر باستاني اصلاح شده است .

آنها بر اين باورند كه تپه بيضوي شكل ساخته بشر است . نظريه ديگري نيز در اين زمينه وجود دارد كه مي گويد شايد اين تپه از بقاياي مواد تپه ساخته شده است . با توجه به پيشينه باستاني ايرانيان ميتواند به دليل فرسايش شديد تپه براحتي بيشتر از 4000 سال قدمت داشته باشد . اين شكل برآمده متعارف تقريبا يك شكل بيضوي مانند مي باشد . گوشه بيروني آن كه بسمت بالا زاويه دار شده شكل صورت هاي غيرمتعارف و غير عادي روي سطح كره مريخ است . درازاي آن چيزي در حدود 500 متر است و WAYNE  (هرشل) يكبار متقاعد شده كه اين يادواره صورت بشر بوده است . WAYNE اعتقاد دارد كه يكبار اين شكل برآمده ( leg مانند غير متعارف ) اثبات شده كه ساخت بشر بوده است بنابراين به احتمال بسيار زياد و به نيابت از نشان مصري اين سوال مي تواند مطرح شود . مصر و ايران هر دو يادبودهاي با اهميت زمين     (bird headed star) ستاره سر پرنده اي «خدايان»  خوشه پروين به عنوان مهمترين ستاره در سپهر كه به خدايان آنها وابسته است و ديسك بالدار پرنده خدايان (The flying winged disc) را جشن مي گرفتند .

محدوده سناره خوشه پروين در اينجا رو با سايت باستاني مريخ  نقشه ستاره (Lalibela Dendera) در چرخه home page كه درهمين سايت قرار دارد مقايسه كنيد . براي گواه بيشتر بر عقيده ستاره باستاني » خدايان» از خوشه پروين در ايران و سومر در اينجا كليك كنيد :

Malik Shah Iran

همينطور توجه كنيد كه چطور يكي ديگر از مناطق باستاني نزديك به ملك شاه (Malik Shah) اثبات راز بزرگ فراموش شده ديگري را احتمالا از حقيقت موارد غير عادي در مريخ در خود جاي داده است .

يك يادواره عظيم كه تپه دادان (Dadan mound) ناميده شده  نشاندهنده يك نوع ساختار باستاني  شايد يك كوه اصلاح شده (Modified mountain) است . اين به طور قابل ملاحظه اي نزديك به چهار طرف شكل هرم مانند عجيب پيدا شده در مريخ است ( شكل پايين )

Dadan

Mars pyramid



|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: نقشه ستاره پارسي با مريخ و خوشه پروين مصري انطباق دارد(ارتباط بناهاي ايران و بناهاي مريخ) ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/