نبرد آمريكا با بشقاب پرنده ها در جنوب اقیانوس اطلس!
اخرین اخبار و مدارک از بیگانگان فرازمینی و عجایب شگفت انگیز گوشه و کنار دنیا
تاریخ : جمعه 8 / 6 / 1391
نویسنده :

گزارشی که جدیدا در جریان است و برای رئیس جمهور روسیه مدودف این روز ها در کرملین بوسیله نیروی هوا فضای روسیه آماده شده میگوید که اسناد در جریان ویکی لیکس به این نکته سری در اسناد اشاره دارد که امریکا از سال 2004 با بیگانگان فضایی “درگیر” شده است و وارد جنگ شده که محل این جنگ در قاره جنوبگان و اقیانوس جنوبی (منجمد جنوبی ) بوده است.

این گزارش به این نکته میپردازد که پس از انکه جولیان آسانژ بنیانگذار ویکی لیکس یک هفته پیش اخطار داده بود که اسناد در ارتباط با جنگ امریکا و فرازمینی ها را افشا میکند توسط پلیس انگليس و به درخواست کشور سوئد بازداشت شد که جرم وی تجاوز بوده و طبق این گزارش ادعا شده که جولیان اسانژ در دام یک تله قدیمی سی ای ا به نام تله honey trap افتاده و ادعا شده که این کار به دست سازمان امنیت امریکا بوده.

دوستان این سند ویکی لیکس نیست بلکه یک گزارش است که ظاهرا میگه اسنادی که آ سانژ میخواسته افشا کند حاوی این مطالب بوده که این گزارش ظاهرا برای رئیس جمهور روسیه تهیه شده بوده است.

http://thetruthbehindthescenes.files.wordpress.com/2010/12/usf4.jpg?w=468&h=421

مطابق این گزارش يك هشدار به آمریکا در بالاترین سطح خود (سطح امنیت کشور) در تاریخ 10 ژوئن سال 2004 رسید این در حالی بود که یک ناوگان عظیم از بشقاب پرنده ها از اقیانوس اطلس جنوبی «بطور ناگهانی ظاهر شده» و با نزدیک شدن به  شهر گوادالاخارا Guadalajara – مکزیک طی مسافتی طولانی نزدیک به 1.600 کیلومتر (1000 مایل) به مرز های آمریکا در حال نزدیک شدن بودند. با این حال ، این ناوگان عظیم از بشقاب پرنده ها با توجه به محتوای این گزارش : آن بشقاب پرنده ها به طور غیر معقول «در حال بازگشت» به اقیانوس اطلس «پایگاه اصلی خود» هستند.

ترس ايالات متحده در مورد این اقیانوس و بشقاب پرندهای که در آنجا مشاهده گردیدند در حالی بود ، این گزارش می گوید : در حوادث بی سابقه ای از 11 جولای (July) 1991 مکزیک ، که میزان مهم بودن بودن این حادثه بطوری بود که بعد ها از آن بعنوان حوادث 11/7 یاد می شد . و این هنگامی بود که در طول یک خورشید گرفتگی  – فضا پیماهای مرموزی بر سطح آسمان مکزیک توسط هزاران  مکزیکی و یا به جرأت می توان گفت تمام مکزیک مشاهده گردید ، حتی در شهرهای دورتر نیز به  وضوح آن شی های پرنده دیده شدند.

حوادث 11/7 یکی از مهمترین رویدادهای سال مکزیک تلقی شد. بطوری که میلیون ها مکزیکی به تماشای این رویداد در شبکه های ملی خود و نیز رسانه های آمریکایی این حوادث را به همگان نمایش دادند.

از سال 2004 ، شبیه به این گزارش ها مبنی بر اینکه  ناوگانی از بشقاب پرنده ها از پایگاه خود در اقیانوس اطلس به طور عجیبی در مناطق مختلفی از آمریکا ظاهر شدند. و این در حالی است که در آخرین رویدادهای گزارش شده ، از جمله اینکه این جمعه گذشته هنگامی که یکی دیگر از این ناوگان های عظیمی از بشقاب پرنده ها در آمریکای جنوبی – کشور شیلی مشاهده گردیدند.

این یک «خطر فوری» در جهان محسوب می شود یعنی  زمانی که این ناوگان بشقاب پرنده عظیم در  اقیانوس جنوبی ،  پدیدار گردید و در متن این گزارش بدان موضوع «هشدار» می دهد ، امواج عظیم شکل گرفته در اقیانوس ناشی از پرواز ناگهانی (ظهور ناگهانی) این بشقاب پرندها از زیر آب و قرار گرفتن بر سطح آب است. محققان تصور می کنند ، پایگاه اصلی و یا می توان گفت پایگاه های این بشقاب پرنده ها در زیر آب اقیانوس مخفی شده است ، در هفته گذشته به تنهایی ،  در منطقه Clelia II قطب جنوب کشتی کروز در حالی که 160 نفر در این کشتی قرار داشتند ، بطور غیر عادی و توسط امواج تولید شده از بشقاب پرنده ها که در حال ظاهر شدن بر سطح اقیانوس جنوبی بودند واژگون گردید، بر اساس گزارش رسیده از کشتی غرق شده تعداد بازماندگان این حادثه فقط 42 نفر از مسافرین و 20 نفر ازعضو خدمه آن کشتی با توجه به اطلاعات دریافتی تاکنون نجات یافته اند.

نکته جالب توجه در این گزارش اینست که : در 14 اکتبر گزارش شد ایالات متحده شهر نیویورک و پروازهای هوایی خود را تعطیل کرده و دلیل آن را، «تهدید» بشقاب پرنده ها دانست . این بشقاب پرنده ها همان بشقاب پرنده های اقیانوس جنوبی هستند که مسئول بسته شدن حریم هوایی شهر نیویورک شدند. پیش تر از این واقعه یعنی 13 اکتبر در شهر نیویورک حادثه سقوط هواپیمایی مسافربری هنگامی بود که آنها (بشقاب پرنده ها) «ظاهر شدند» و این آشکارا و توسط دهها هزار نفر از مردم مشاهده گردید در چارچوب این حوادث کشف جمجمه کریستالی باستانی متعلق به مردمان آمریکا جنوبی نیز وجود دارد.

حقیقت جهانی فاش می شود!

حتی قسمت جالب توجه این است که زمین لرزه های مرموزی که در خلیج عدن (که در آن سوی دنیا «فرازمینی» ،(این واقعه در حال حاضر در حال وقوع است) در حال ایجاد ‹گرداب› بزرگی در این منطقه هستند ، و این گزارشات در روز اول ماه جاری در راستای  گزارش اسرار فاجعه جهانی آب و هوا گزارش شده بود) منتشر شده در حالی است که گزارش اقیانوس جنوبی بسیار به مراتب مهم تر از این واقعه می باشد.

این گزارش حتی به درون دولت آمریکا هم کشیده شد ، که پس از آن بنیانگذار WikiLeaks شخص (Assange) که این هشدار را داده بود ، در طی هفته های گذشته که وی شروع به افشا کردن اطلاعات مخفی و بسیار سري ایالات متحده مربوط به اقیانوس اطلس جنوبی (بشقاب پرنده ها) ، و «نبرد» آمریکایی ها در برابر آنها ، او بلافاصله توسط پلیس انگلستان بازداشت شد به اتهام واهی به مقامات بالا صادر شد و توسط دولت سوئد که در گزارش 8 دسامبر آمده بود که سازمان CIA او را به عنوان فردی با افکار قدیمی «کلاسیک» ، و در حال درست کردن یک حقه ای شیرین «حقه ی عسل مانند» است .

توجه داشته باشید : از آنجا که آخرین گزارش ما در اتحادیه اروپا و ایالات متحده و ابراز نمودن مقامات بالاتر مبنی بر اینکه هشدارهای اخیر Assange  (WikiLeaks) جز دوز و کلک چیزی دیگری در خود ندارد. و  در حال حاضر نیز یکی از او دو متهم این پرونده بنام های ، Anna و Ardin ، به سوئد فرار کرده و در حال حاضر در سرزمین های فلسطینی اختفا نموده است.

تا کنون ما چه چیزی را می دانیم ، با این حال ، و هنگامی که با اطلاعاتی که ما در ماه دسامبر گزارش داده بودیم  مبنی بر 10 زلزله شگفت انگیز ، ظهور ترس پس از حرکت شی مرموز در نزدیکی زمین  ، با توجه به زمان بندی دقیق این وقایع اخیر ، همانطور که ما در نزدیکی 20 / 21 دسامبر تعدادی ماه گرفتگی مشاهده گردید، و به عنوان مثال سیاره عطارد در «یکپارچه سازی با سیستم مداری» می پیوند  و سیاره مریخ آن را به شکل یک «رابطه» مستقیم با پلوتون در اواخر سال ، 2010 ، واقعاً نشانه ای آشکارا از پایان جهان است که مردمان باستان پیش بینی شده بودند.

مهم تر در این مورد نسبت به نوسترداموس است ، که وی در نوشتهای اخیر خود از احتمال ماه گرفتگی های آینده و نیز حوادث اخیر می نویسد و هشدار برای واقعی بودن گزارشات wikileaks.

بعض از پیش بینی آنها را ذیل مشاهد می کنیم

«نشانی های از مبارزه در آسمان به مدت زمان طولانی ،

درختان در وسط شهرها کاهش یافته است :

تنه درخت مقدس firebrand ، فولاد ، در برابر اتش سوخته است ،

سپس پادشاه Adria سقوط می کند رباعی 3:11. «

مهمترین نمونه  برای جهان امروز ما ، «درخت در وسط شهرها» کم است ، در واقع ، «کاهش یافته است» را با خبری از Glastonbury  2000 ساله درخت مقدس ، یکی از نمادهای Christianities قدیمی ترین و مورد احترام بوده است توسط خرابکارها قطع شده با درخت بزرگ اکنون «کاهش یافته است» ، مبارزه برای این زمین در حال حاضر به سمت «آسمانها» حرکت می کند (مبارزه با بشقاب پرنده ها) تا  Adria)پاپ بندیکت شانزدهم) سرنگون شد.




|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/