پروژه ایسیس کا گ ب
اخرین اخبار و مدارک از بیگانگان فرازمینی و عجایب شگفت انگیز گوشه و کنار دنیا
تاریخ : چهار شنبه 10 / 7 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

خلاصه مستند مربوط به پروژه ایسیس کا گ ب

اسناد به دست آمده از کا گ ب نشان می دهد که شوروی علاقه بسیاری به اکتشاف در مصر و به دست آوردن اطلاعات مربوط به بیگانگان و مصر داشته است.

همیشه برای دریافت نشانه هایی از موجودات فضایی به آسمانها نگریسته ایم و هرگز تصور نکرده ایم که این نشانه ها در زیر زمین نیز ممکن است یافت شوند. کا گ ب تصور عمومی ما را در این باره نداشته است.

دکتر ویکتور ایوانوویچ متخصص فیزیک فضایی و عصب شناسی است. وی حین خدمت در کرملین به عنوان مشاور علمی به اسناد محرمانه ای درباره پروژه کا گ ب موسوم به پروژه ایسیس دست یافته است. وی در این باره چنین می گوید:

پروژه ایسیس شامل تحقیق در ابنیه و دست ساخته های مصر باستان بود که میتوانست در زمینه سفر به فضا راهگشا باشد.

تصاویر ویدیویی که از اکتشافات این پروژه به دست آمده به نظر دکتر ایوانوویچ مهم و منحصر به فرد هستند(تصاویر انتخاب شده از این ویدیو در طول مطلب برای استفاده خوانندگان ارائه شده است).

در سال 1961 گروهی از دانشمندان کا گ ب همراه با متخصصین نظامی در زمینه تسلیحات شیمیایی و اتمی مقبره ای را در مصر کشف کردند.

آنچه که داخل مقبره یافتند تا کنون به صورت رازی حفظ شده است. آنها درون تابوت بقایای موجودی فضایی را یافتند که به عقیده ایوانوویچ یازده هزار سال قبل از میلاد مرده بود.

به عقیده او این کشف ثابت می کند که مصر باستان بر پایه دانش بیگانگان فضایی بنا شده بوده است. او معتقد است سربازانی که تابوت را گشودند اهمیت این کشف را نمیدانستند: کشف بقایای یک انسان بیگانه.

رقابت دو ابرقدرت جهان در سالهای پس از جنگ جهانی دوم برای روسیه هزینه مالی بسیار سنگینی داشت. روسیه موفق شد با میلیاردها دلار هزینه پیش از آمریکا فضانورد به فضا اعزام کند. جهان شاهد جنگ سرد و رقابت دو ابرقدرت بود. در اوج جنگ سرد کا گ ب با سیصد هزار کارمند بزرگترین سازمان جاسوسی دنیا بود.

تحقیقات کا گ ب در زمینه قدرتهای ذهنی به سالهای دهه 20 باز میگشت, زمانی که آزمایشگاههایی به نام ماه تاریک مشغول به فعالیت شدند.

در سالهای دهه 30 کسانی که صاحب قدرتهای فراطبیعی بودند تحت تعقیب رژیم استالینی روسیه قرار گرفتند. محکومین به مرگ و زندانیان سیاسی به طرز بیرحمانه ای تبدیل به موش آزمایشگاهی کا گ ب شده بودند.

این افراد نگون بخت در سال 1937 اعدام شدند و اسناد مربوط به این آزمایشات به محلی پنهان منتقل شد ولی آزمایشها همچنان ادامه یافت. موفقیتهای دوران خروشچف در زمینه ماورا الطبیعه بسیار چشمگیر بود. ژنراتورهای بیولوژیکی و انتقال افکار انسان به ماشین در همین دوره مورد آزمایش قرار می گرفت. آمریکاییها می دانستند که روسیه از این پیشرفتها در زمینه صلح آمیز استفاده نخواهد کرد و همین باعث نگرانیشان میشد.

شوروی به عنوان وسیعترین کشور جهان بیشترین مشاهدات یوفو را در جهان داشت. این پدیده نیز به شدت مورد توجه کا گ ب بود. در ژانویه 1986 یکی از معتبرترین موارد برخورد یک شی بیگانه با زمین در روسیه اتفاق افتاد و مورد مطالعه قرار گرفت. بقایای این برخورد جمع آوری شد و مورد تحقیق قرار گرفت. این سفینه فضایی بشقاب مانند صدمه خورد اما به کلی از بین نرفت. تصاویر زیر از ویدیویی که توسط برخی اعضای مافیای روسیه از کا گ ب به بیرون درز کرده انتخاب شده اند.

به نظر میرسد مطالعه این شی به روسیه کمک های بزرگی در زمینه سفر به فضا و ساخت موشک کرده باشد. یوفو ها, تواناییهای ماورالطبیعه و دانش بیگانگان فضایی همه منابع اطلاعاتی بودند که پروژه ایسیس در جهت دستیابی به آنها طراحی شده بود و مصر یکی از مراکزی بود که در آن به دنبال دانش بیگانگان فضایی می گشتند.

بر اساس شواهد روسیه مایل نبود آمریکا از تحقیقات روسیه در مصر خبردار شود. در سال 1959 مصر به تنهایی دریافت کننده 49 درصد از کل کمکهای شوروی به کشورهای جهان سوم بود. هنگامی که پروژه ایسیس در مصر آغاز شد تعداد نظامیان روس ساکن در مصر به بیست هزار نفر میرسید. این حضور نظامی سنگین اهداف علمی و اکتشافی روسیه را به خوبی پنهان می کرد. مرکز عملیات در قاهره بود و دانشمندان بیشتر اوقات در لباسهای روستاییان عرب به محل اکتشاف گسیل می شدند. نظامیان نیز گاهی در لباس باستان شناسان در محل اکتشافات حاضر می شدند تا حضور نظامی جلب توجه نکند.

در 24 ژولای 1960 شنود مقامات مصری که توسط ماموران روسی انجام میشده تغییر بزرگی در پروژه ایسیس ایجاد کرد. یکی از مقامات بلند پایه مصری در تماس تلفنی با برادرش از دو بدوی می گفت که به طور اتفاقی به مقبره ای برخورده بودند. عبارتی که در این مکالمه تکرار میشد به معنای مقبره بازدید کننده بود. مقبره ای که نشان پادشاهان و خاندان سلطنتی مصر را ندارد بلکه نشان بازدید کننده در آستانه آن نقش شده است.

تهیه کنندگان این مستند با مردی آشنا شدند که با مافیای روسی همکاری می کند اما در زمان پروژه ایسیس مسئول جابجایی مکاتبات و اسناد بین روسیه و مصر بوده است. او در ازای دریافت مبلغی حاضر به در اختیار گذاشتن مدارکی شد که در زمان خدمت به عنوان مامور تبادل مدارک از آنها کپی تهیه کرده بود. این مدارک شامل اسنادی می شد که در آن زمان به نظر او جالب می آمدند.

در میان این مدارک برگه لیست اشیای موجود در مقبره بازدید کننده, گزارش یکی از دانشمندان مبنی بر ساطع شدن امواج مغناطیسی از دیوارهای مقبره و ترجمه نوشته های روی دیوار بود که ظهور دوباره یک خدای باستانی بالدار را پیشگویی می کرد. این مدارک ثابت می کرد که مقبره برای روسیه اهمیت بسیاری داشته و درجه امنیتی بسیار بالا برای اکتشاف مقبره اعلام شده بوده است.

قدم بعدی آزمایش فیلم گشایش تابوت بود. در آغاز فیلم لوگوی کا گ ب و عبارت فوق سری به روسی نوشته شده است. شاید این فیلم حقه ای از طرف روسیه بوده تا اهداف اصلی حضور روسیه در مصر پنهان بماند, یا شاید فیلم واقعی است و مربوط به گشایش تابوت یک بیگانه است.

هنگامی که تابوت گشوده میشود دود بخار مانندی از تابوت بیرون می آید. سربازانی که تابوت را گشوده ان هیچ یک ماسک بر صورت ندارند.

این بخارها سمی است. با از بین رفتن بخار بقایای موجود انسان نمای داخل تابوت نمایان می شود.

این بخارها یکی از سربازان را مسموم می کند. سربازان مقبره را ترک می کنند. سپس تیمی از متخصصین سلاحهای شیمیایی با تجهیزات بیشتر به داخل مقبره فرستاده میشوند تا میزان آلودگی را بسنجند.

سپس تصاویر تخلیه اشیای داخل مقبره را میبینیم.

پروژه ایسیس از این زمان در دو جبهه ادامه یافت, مسکو و مصر. نمونه های برداشته شده از مقبره مورد ازمایش رادیو اکتیو قرار گرفت. این اشیا از ترکیبی از فلز و ماده ای ناشناخته ساخته شده اند. آزمایش رادیواکتیو عمر نمونه ها را ده هزار سال قبل از میلاد تخمین میزند. عمر مقبره با عمر اهرام گیزه مطابقت دارد. کا گ ب دستور به گسترش آزمایشها داد. افرادی با تواناییهای ماورالطبیعه به مقبره اعزام شدند.

سطح انرژی داخل مقبره ورای اندازه طبیعی بود.

مشابه سازی کامپیوتری از مومیایی درون تابوت انجام گرفت.

و بازسازی صورت انجام گرفت

و نتیجه تصویر زیر بود

در بخش دوم این مطلب شاهد تصاویری خواهید بود که شاید تنها تصاویر موجود از آدم ربایی موجودات بیگانه باشد.




|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: پروژه ایسیس کا گ ب ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مهسا در تاریخ : 1391/9/9/4 - - گفته است :
سلام .بایدبگم وبتون بهترین وبتون بی نهایت عالیه ولی من نتونستم عکسای این پست رودانلودکنم بنابراین ازشماخواهش میکنم هرچه قدرفیلم یاعکس داریدروهمراباتوضیحات به ایمیلم ارسال کنیدبرای تحقیق لازم دارم

/weblog/file/img/m.jpg
نوید در تاریخ : 1391/7/12/3 - - گفته است :
سلام
خیلی جالب بود
امیدوارم از این راهتون منحرف نشین
امضاء
بازنشسته ی یوفو شناسی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/