اخرین اخبار و مدارک از بیگانگان فرازمینی و عجایب شگفت انگیز گوشه و کنار دنیا
تاریخ : دو شنبه 17 / 4 / 1398
نویسنده : مهدی نیکخواه

سلام

.پایگاه "بیگانگان فرازمینی" در شبکه اجتماعی فیسبوک راه اندازی شد.

آدرس اینترنتی:                     www.facebook.com/ufo.unearth.aliens

نام پیج:                                                          بیگانگان فرازمینی    

فاروم بيگانگان فرازميني:                      Www.aliens.loxblog.com/forum

با عضويت در وبلاگ و ورود به فاروم ميتوانيد با ديگران ارتباط برقرار نماييد.    

 

ایمیل وبلاگ:                                               aliens4939@gmail.com

شما عزیزان میتوانید همزمان با انتشار مطلب جدید در وبلاگ همان مطلب را همزمان در پیج ما در فیسبوک

مشاهده کنید.

در صورت دارا بودن هرگونه مطلب درباره بیگانگان فرازمینی آن را به ایمیل وبلاگ ارسال نموده تا در وبلاگ

به همراه مشخصاتتان به نمایش در آید.

 


|
امتیاز مطلب : 83
|
تعداد امتیازدهندگان : 31
|
مجموع امتیاز : 31
موضوعات مرتبط: , ,
برچسب‌ها: بیگانگان فضایی , فرازمینی ها ,
تاریخ : جمعه 27 / 9 / 1392
نویسنده : مهدی نیکخواه

<style type="text/css">#fake-like-rapper{display: inline-block;margin:0;padding:0;}#fake-like-rapper div{float:left;margin:0;padding:0;}#like-fake div.connect_widget_button_count_including, td.connect_widget_simple_including{margin:0;padding:0;}#like-fake td, td.label{font-size: 11px;text-align: left;margin:0;padding:0;}#like-fake{font-size: 11px;font-family:"lucida grande",tahoma,verdana,arial,sans-serif;color:#333;line-height:1.28;text-align: left;direction: ltr;margin-top: 1px !important; margin-left: -2px!important;position: relative;float:left;}#like-fake .uiGrid{border: 0;border-collapse: collapse;border-spacing: 0;}#like-fake .connect_widget_button_count_count{background: white;border: 1px solid #D1D1D1;float: left;font-weight: normal;height: 14px;margin-left: 1px;min-width: 17px;padding: 1px 2px 1px 2px;text-align: center;line-height: 14px;white-space: nowrap;}#like-fake .connect_widget_button_count_nub s, #like-fake .connect_widget_button_count_nub i{border: solid transparent;border-right-color: #D7D7D7;top: 1px;display: block;position: relative;border-width: 4px 5px 4px 0;}#like-fake .connect_widget_button_count_nub i{left: 2px;top: -7px;border-right-color: white;}#like-fake .connect_widget_button_count_nub {float: left; position: relative; height: 0; width: 5px; top: -5px; left: 2px; }</style><div id="fake-like-rapper"><div class="fb-like" data-href="http://    www.facebook.com/iran.swags" data-send="false" data-layout="button_count" data-width="48" data-show-faces="false" data-font="arial" style="width: 48px; height: 20px; overflow: hidden;"></div><div id="like-fake"><div class="connect_widget_button_count_including"><table class="uiGrid" cellspacing="0" cellpadding="0"><tbody><tr><td><div class="thumbs_up hidden_elem"></div></td><td><div class="undo hidden_elem"></div></td></tr><tr><td><div class="connect_widget_button_count_nub"><s></s><i></i></div></td><td><div class="connect_widget_button_count_count">1850</div></td></tr></tbody></table></div></div></div>


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ : دو شنبه 29 / 4 / 1392
نویسنده : مهدی نیکخواه

  5 فرد مشهوری که بسیاری از محققان بر این باورند که آنان جز بیگانگانند.

1- اسرار موجود در مورد لئوناردو داویچنی از زمانی که وی به این دنیا قدم می گذارد شروع می شود. در مورد خاطرات کودکی خویش می نویسد که این خاطره بر می گردد به زمان خیلی دور «که من در گهواره خود خوابیده بودم و ناگهان جسمی شبیه به  (بادبادک) به سمت من آمد سپس آن بوسیله دنباله اش شروع کرد به باز کردن دهانم و دفعات متعددی لبم را لمس کرد.» از زبان لئوناردو داوینچی

 در یادداشت های معلمان وی می توانیم لیستی از کارهای روزانه وی را پیدا کنیم. او نشان می دهد از چگونگی پیدایش ابرها تا فرایند از هم پاشیدن آنها و چرا یک موج در دریا می تواند آبی رنگ تر باشد از سایر امواج و در کنار به تصویر کشیدن و توصیف دلایل برف باریدن و تشکیل تگرگ ، یا تشکیل اشکال مختلف از برگهای درختان و نیز تشکیل یخ در مناطق سردسیر.

در یکی از شاهکار های فراموش نشده وی که شامل نقاشی مونالیزا بود که ماهیت تصویر یک شخص مونث است در حالت تمام چهره کشیده شده به صورتی که شخصی که تصویر از روی آن ترسیم شده در زمان طولانی بدون نفس کشیدن و تکان خوردن در مکان خود نشسته است. در نگاه یک هنرمند و نقاش وی با ترسیم نمودن ابزار آلات مدرن از جمله (هلی کوپتر، تانگ های جنگی ، موشک های هدایت شونده ، زیر دریائی ) و در کنار با پیش بینی هایش در مورد اکتشافات عصر جدید توسط داروین نیوتن و گالیله مورد تحسین است.

یک تئوری در مورد وی وجود دارد که اینگونه بیان می کند ، لئونارد قادر به حرف زدن با نمایندگانی خارج از زمین بوده که آنان قسمتی از دانش خود را به او منتقل نموده اند. مطابق با یک تئوری دیگر به عنوان «بیگانه روشن» نامیده می شود به این منظور که وی کسی بود که توانست انگیزه ای را برای پیشرفت زمینی ها با ترسیم نقاشی هایش ایجاد کند.

2- اما قابل توجه ترین «بیگانه شوم و سیاه» کسی جز آدوف هیلتر نیست. هیلتر شخصی بود که با داشتن انرژی بسیار زیاد  و خشمگین بودن توانسته بود شمار بسیاری از مردم را در راستای حکومت خود قرار دهد به شیوه ای همانند همپتویزم کردن افراد برای به دنبال کشیدن آنان ، در این میان وی در چندین سوءقصد جان سالم به در میبرد.

به دستور هیتلر چندین اردوگاه نظامی قرار داشت که بر روی انسانها یکسری آزمایشات روانی و همچنین پزشکی صورت می گرفت که وی در زمانهای متوالی جهت سرکشی به این اماکن می رفت. در بعضی مواقع برای دیدن نتایج آزمایشات که کاملاً داشت به نتیجه می رسید جهت ساختن انسانهائی با پوست های ضخیم تر «جهت استفاده در نیروهای ارتش» در انتها با صحنه ای کاملا پوشیده از خون و فریاد های آنان مواجهه می شود (متلاشی شدن افراد در تخت آزمایش). پژوهشگران علم یوفو شناسی براین باورند که بیگانگان «سیاه» که آنان هیچ وقت نمی توانند حس انسان بودن را در خود داشته باشند.
 پس از خودشکی  جسم هیلتر کجاست؟ ، این یک سوالی است که تا کنون نیز بی جواب مانده است.
این نا معلوم است که چه بر سر اسنادی که هیتلر بادقت نتایج آزمایشات کشنده ای که بر روی انسان ها انجام می داد در خود ثبت می کرد ، آمده است ؟ و این در زمانی بود که هیتلر در آلمان مشغول ساختن یک شی پرنده ناشناخته با استفاده از سلاح جنگی بسیار گرانقیمت بود. یکی از بازماندگان جنگ ورمچت اینگونه استدلال می کند که هیتلر شروع کرد به ساخت UFO و درکنار یک کشتی عظیم را در قطب جنوب به کلی در میان دید صدها تن پنهان کرد.

3- در زندگی نامه Ulyanov-Lenin آمده است زمانی که او بچه بوده گم می شود و زمانی که پیدا شد . با گفتن واژه های نامفهوم و بسیار عجیب مادر خود را فرا می خواند و در حال گریستن چندین بار تکرار می کند که کشورش 75 سال دیگر در حال تولد یافتن دوباره است.


پس از انجام شدن یکسری ازمایشات بر روی وی دانشمندان دانستند که مغز وی با مقادیر بسیار زیادی آهک پوشیده شده است که این ظرفیت برای انسان عادی کشنده است و این حادثه در طول گم شدن وی روی می دهد و بنا به دلایلی به ناشناخته بودن آن تاکیید می شود.

4- طرفداران الویس پریسلی بر این باورند او در حقیقت نمرده است بلکه به سوی سیاره مادری خود برگشته است. یکی از استادان دانشگاه ی در لندن در دفاعیه دانشگاهی خود مربوط بر اثبات این موضوع که او بیگانه بوده است پافشاری می کند و در انتها آن نیز به اثبات می رسد. پریسلی یک خواننده مشهور موسیقی پاپ بود که تا کنون نیز شخصیت وی سبب شکل گیری تمدنی به نام موسیقی پاپ شد.

در آمریکا ، شخصیت وی به صورت کلی در زندگی روزمره مردم عادی و حتی ورزشکاران و رئیس جمهورهای آمریکا دیده می شود. کارهائی که وی انجام می داد مانند جک، تقلید صدا ، نکته گوئی و غیره بود. این بگونه ای بود که به بخش جدا ناپذیر از تمدن آمریکا بدل شد. در طول سال 1980 در آیلات متحده سازمان حقوق مذاهب متنوع دایر می گردد که در این باره پس از تزریق شدن شخصیت پریلسی به تمدن آمریکا ، وی می گوید که منتظر «آمدن دوباره» خودش است.

5- محقق سرشناس روسی شخصی به نام پری شلی تسی در مورد اخماتووا اسن چنین می گوید: «که استعداد خیره کننده ای در شاعری داشت و در فضای هنری به عنوان توربین و یا مخزن شعر نامیده شده ، کودکی با استعداد و شاعری ماهر بود.»
 او در همان دوران کودکی توانست جایزه «شیر طلائی» را در زمینه شعر و شاعری از آن خود کند و دومین مکان را از جشنواره شعر و شاعری جهان را در دست بگیرد.
اما در کنار اینها اخماتووا تنها 6 سال سن داشت که این جایزه را برنده می شود در این میان وی نوشته های خود را بدون هیچ غلطی می نوشت و شاعری بود که هیچگاه آن را ناموخته بود و در هشت سالگی وی می نویسد : من – تلخی مزه درمن چمن برروی لبهای اوست ، تلخی در کلمات است ، من خود درمن چمن هستم. دختر «بیگانه سبز» از بدو تولد از بیماری آسم رنج می برد و او در سن 28 سالگی از طریق پریدن از پنجره به بیرون می میرد.

در شبکه اینترنت بسیاری از فروم ها وجود دارد که در مورد جوامعی حرف می زنند که می تواند مردمانی پیدا شوند که بیگانه باشند نسبت به بقیه مردمان عادی این گونه افراد را جادوگر و یا کسی که شوخی بسیار خنده داری می کند و یاحتی  دیوانه می خوانند. اما بعضی از دانشمندان اینگونه بیگانگان را تشریح می کنند: آنان سری مانند فراعنه دانرد رشد جسمی آنان به نسبت سایرین بیشتر است و همچنین حساسیت بسیاری دارند نسبت به اطراف خود.


|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
برچسب‌ها: 5 فرد مشهوری که احتمال دارد جز بیگانگان باشد , ,
تاریخ : دو شنبه 29 / 4 / 1392
نویسنده : مهدی نیکخواه
با دستاورد های اخیری که توسط محققان و باستان شناسان انجام شد که ثمره آن کشف شهر افسانه ای داوارکار شهر بزرگ حکمران بزرگ سری کریشنا و  همچنین با ثبت وقایع مربوط به کتاب های مقدس بودائی چون مهابارتا ، پژوهشگران و تاریخ نویستان این امر را پذیرفتند که در گذشته بسیار دور با توجه به نوشته های کتاب مقدس جنگ هایی آسمانی میان زمینایان و موجودات بیگانه در سانکریت ودیک روی داده است ، که همه نوشته ها واقعی بوده و در ضمن پیشینه هند را به تصویر می کشند.

در این میان این شهر با توجه به کتاب های مقدس بودا و با توجه به متون تاریخی وجود داشته و پس از کشف شدن شهر افسانه ای که اکنون زیر آب های اقیانوس قرار دارد چگونه گی وقوع آن را با توجه به نوشته های کهن می توان اینگونه بیان کرد که بر اثر جنگ های صورت گرفته با بیگانگان اکنون این شهر در زیر اقیانوس قرار گرفته است.

متاسفانه با توجه به گمانه زنی های اشتباه محققان در متون تاریخی سبب شد تا آنان با توجه به سطح وسیعی از دانشی که در مورد تاریخ داشتند این عوامل را نقض کنند. و به طور بلقوه قدرت این امر را از خود سلب کردند که اشتباهات مبنی بر این است که چه کسی واقعاً میداند و باید به چه کسی گوش فرا داد.

دسته ای از آریائی ها به پرستش حکمران سری کریشنا کسی که شخصیت بسیار والائی داشت می پرداختند و از این رو او حکمرانی بسیار توانا بود که می توانست در میان فضا سفر کند و همچنین در بین تمامی سیارات منظومه شمسی و حتی فرا تر از آن نیز  رفت آمد کند.

دانشمندان مربوط به علوم دنیائی نمی توانند عنصر ابتدایی که بر زمین وجود داشت  را درک کنند و در پاسخ به این گونه سوالات تنها می توانند بگویند که یک شکل زندگی با یک ذهن هوشمند وجود داشت و همه در یک انرژی قوی ادغام شدند!. بسیاری از اجسام برخی از افراد ترکیبی از تمامی عنصر های شناخته شده زمینی از جمله آتش ، آب ، هوا ، عناصر آسمانی (روح) و بسیاری دیگر از عناصر قوی تر چون هوش، عقل و حتی نفس های کاذب است.

دین بودا به کاملیت روایات بیشماری را در مورد رفتن به فضا و همچنین حیات در سیارات دیگر را در خود گنجانده است. یوفو لزوماً منشا بیگانه ندارد اما در حقیقت این مورد و بسیاری از شکل هایی که تکنولوژی های پیشرفته را به زمین آورده است و این خود خط شروع تغییر زندگی بشریت بود و پژوهشگران مجذوب آن هستند که حقیقت را پیدا کنند.

اگر علم یوفولوژیست واقعاً بخواهد که از وجود داشتن و یا نداشتن یوفوبه طور یقین آگاهی یابد. آنان باید تاریخچه دین بودا را مطالعه کنند.

پی نوشت:
خط زمان ؛ اسناد بصری مربوط به کشفیات باستان شناسان

دانشمندان و محققان بسیاری با پژوهش در سطح دریاهای هند برای کشف تاریخ پر رمز و راز آن  راهی این مکان مرموز می شوند که پس از آن ، محققان تواستند شهر افسانه ای داوارکار را در حالی که به تمامی در زیر دریا قرار گرفته بود کشف کنند در کنار این کشف عظیم آنان بقایای موجود در شهر را  مورد بررسی قرار می دهند که با استفاده از تکنولوژی آن زمان یعنی 5000 سال قبل ، ابزارآلات جنگی بسیار پیشرفته و فرا زمینی را برای مقابله با عوامل خارجی داشته اند. با توجه به متون کهن کتاب مقدس هند خداوندگار کهن هند کریشنا که با داشتن قدرت هائی از جمله توانائی سفر در بین فضا توانسته بود شمار بسیاری از قوم آریائی را مجذوب خود کند و برای خودش سرزمین پهناوری را پدید آورد.

در این بین اخترشناسان معتقدند که فرا زمینیان با استفاده از ابزار آلات بیگانه به شهر مربوطه حمله می کنند و قست گسترده ای از شهر را به کلی نابود می کنند در این میان خداوندگار کهن هند کریشنا پس از این اعمال خرابکارانه بیگانه گان ساکت ننشست و با ساخت یک فضا پیمای جنگی از جنس آتش و عناصر زمینی  سریعاً جواب فرازمینیان را داد و در ادامه جنگ بسیار سهمگینی بر روی زمین روی داد که قدرت ان با توجه به کتاب کهن بودا به اندازه قدرت خورشید سوزان بود. کریشنا برای ابراز همدردی با بازماندگان این حادثه  قول می دهد که انتقام خود را از آنان بگیرد و او با بهره جوئی از قدرت های ماورا طبیعی برای جنگ دوباره خود با فرازمیان اماده می شود.

با توجه به کتیب های دیگر پیدا شده در  زیر دریاها شکل واقعی تر این رویداد به وضوح نشان دهنده این است که بیگانگان در زمین حضور داشته و با زمینیان در حال نبرد بودند.

با توجه به پیشینه تاریخی هند سرزمینی دیگری در جنوب هند به نام کوماری کاندم وجود داشت که این سرزمین در طول هزاران سال قبل توسط فرازمینیان تصرف می گردد. و پس از نبرد های پی در پی با زمینیان این سرزمین به زیر دریا فرو می رود.

تاریخ هند این را به ما نشان میدهد که برای اولین بار تماس فرازمینان به زمین به شکل جنگ بوده است و فرازمینیان با ارسال سفینه های جنگی برای تصرف زمین با زمینیان در حال نبرد بوده اند.


برگفته از:

http://ufosightingshotspot.blogspot.de/2013/07/ufo-attacks-earth-5000-years-ago.html

منبع بصری:

http://www.youtube.com/watch?v=QSEMIdGB8Uk&feature=player_embedded

 


|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: فرازمینیان , 5000 سال قبل , ,
تاریخ : پنج شنبه 20 / 4 / 1392
نویسنده : مهدی نیکخواه
تصادم بوئینگ 757 با یوفو در منطقه هوایی چین
 
UFO colidiu com um Boeing 757 pertencente -- Air China_497x300
بر اساس گزارشات آژانس خبری آسیا در روز چهارم ژوئن یک سانحه هوایی با برخورد یک بوئینگ 757 با یک شی ناشناس رخ داده است. این سانحه هنگامی رخ داده است که هواپیما از چنگدو عازم گوانگژو بوده است.
بر اساس این گزارش این تصادم در ارتفاع 26000 فوتی(8000 متری) تنها 20 دقیقه بعد از اینکه هواپیما از باند فرودگاه پریده است اتفاق افتاد. تاکنون خبری از مجروحان احتمالی منتشر نشده است اما طبق اظهارات چندین مسافر این سانحه برای آنها بسیار وحشتناک بوده است.
به محض این که هواپیما از سانحه گریخت مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه شوانگلیو شد.
خلبان پس از اینکه نیاز به فرود اضطراری را لازم دید هنگامی که با برج مراقبت هماهنگی می نمود علت درخواست فرود را نقص فنی اعلام کرد که با توجه به عکسی که یکی از مسافران گرفته است خلاف این موضوع را نشان می دهد در عکسی که می بینید کاملا اثر برخورد بر روی دماغه هواپیما مشهود است اما سوال اینجاست که در ارتفاع 26000 فوتی هواپیمای مذکور به چه برخورد کرده است؟ آیا برخورد با یوفو بوده است؟
مسئولان فرودگاه به سرعت در اظهارات خودعامل این برخورد را پرندگان ذکر کردند. اما ما در شگفتیم که چه پرنده ای
ممکن است عامل همچین فرو رفتگی باشد و افزون بر این چرا هیچ اثری از خون در آن دیده نمی شود؟
پس از تحقیقاتی که ما درباره احتمال برخورد پرنده به هواپپما انجام دادیم متوجه شدیم که ؛بله در این ارتفاع نیز پرندگانی هستند که قابلیت پرواز داشته باشند حتی فراتر از آن (37900 فوت) اما مساله عجیب در مورد این داستان عکس گرفته شده از این حادثه پس از برخورد است که چطور ممکن است برخورد با این ابعاد با یک پرنده صورت گرفته باشد که حتی اثری از یک قطره خون در آن دیده نمی شود؟

با تشکر فراوان از پوریا  عزیز برای ترجمه و ارسال مطلب.


|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: تصادم , بوئینگ 757 , یوفو , منطقه هوایی , چین ,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 27 صفحه بعد

آخرین مطالب

/